02.03.2015

February Favorites


Nu-mi plac postările întârziate, dar eh, nu prea am ce face. Februarie a fost o lună mult prea scurtă, mai scurtă decât de obicei, sau cel puțin asta a fost impresia pe care mi-a lăsat-o, însă foarte productivă. Ceea ce e bine, înseamnă că am multe lucruri despre care să vorbesc în această postare! Yay.

O să încep prin a vorbi despre filmul meu preferat (probabil) din acest an și unul pe care o să-l recomand de acum înainte oricând voi fi întrebată de recomandări, și anume Big Hero 6. Am reușit să merg să-l văd și eu în sfârșit la cinema și a fost incredibil. Ador filmul ăsta cu forța a o mie de phoenixi și-l recomand fie că vă plac desenele animate, fie că nu. Am trăit filmul ăsta, am plâns și am râs cât pentru o întreagă săptămână și m-am îndrăgostit de personaje. Big Hero 6 a reușit să mă facă să ignor până și copiii enervanți din sală, într-atât m-a acaparat complet povestea și totul. Iar pentru că mi-a plăcut atât de mult, odată ajunsă acasă de la cinema, l-am mai văzut încă o dată, să mă asigur eu că nu mi-au scăpat detalii. Iar sincer vă spun, dublajul nostru chiar a fost bun. Și o să adaug și o întâmplare amuzantă: când a apărut prima oară Baymax pe ecran, fetița de stătea lângă mine se întoarce către tatăl ei și zice: „Uite, este la fel de gras ca tataie!” și mi s-a părut cea mai drăguță și amuzantă chestie din lume.
Și, de-asemenea, am mai încercat să mă uit la seriale, dar singurul care m-a prins la momentul de față este Elementary, un retelling la Aventurile lui Sherlock Holmes în care Holmes este un fost dependent de droguri ce încearcă să se lase cu ajutorul lui Watson, rol feminin jucat de Lucy Liu. Împreună, în timpul liber, mai și rezolvă crime și mie mi se par ideea și modul în care e făcut serialul ăsta pur și simplu geniale. Poate că nu este cel mai bun serial de până acum, dar eu cu siguranță mă distrez uitându-mă la el. Relația dintre Sherlock și Watson, mai ales în serialul ăsta, este crema de pe tortul vieții mele.

Cărțile care mi-au plăcut în mod special în luna februarie au fost We were liars de E. Lockhart, care m-a surprins extrem de mult, Percy Jackson și hoțul fulgerului de Rick Riordan, care scoate ce e mai drăguț din mine la suprafață și Circul nopții de Erin Morgenstern, care a fost recitită și care este tot ce vreau eu de la o carte. Toate sunt bune, iar în mod special le recomand pe ultimele două!

Îmi place din ce în ce mai mult să mă uit la booktuberi, așa că voi vorbi de două fete incredibile peste care am dat în peregrinările mele pe youtube. Prima este Iris de la The Sheep and the Wolf. Vorbește extraordinar de bine și fluid, se vede că pune pasiune în ceea ce face și este probabil, la momentul de față, booktuberița mea preferată. Destul de aproape în spate este și Sanaa de la InkBonesBooks. În mare citește fantasy, face niște recomandări foarte bune, se uită și la anime și vorbește frumos. Nu știu cum e pentru voi, dar dacă o persoană nu are tonul potrivit, pentru mine nu mai contează conținutul propriu-zis. Adică, practic, este important și modul în care ți-e transmisă o informație, nu doar informația în sine.



Ok, aici o să am puțin de povestit. Șervețelele acelea sunt incredibil de drăguțe și le-am luat strict pentru că erau cu păpușelele acelea drăguțe asiatice și erau la jumătate de preț (ceea ce explică jalnica stare în care se află pachetul). Le-am luat de la Cărturești pe când cumpăram un cadou pentru ziua unei colege. Iar acel mic borcănaș de Nutella a fost un cadou foarte simpatic de la unul dintre studenții de la facultate ce au venit să ne predea. La sfârșitul orei a dăruit celor ce au vorbit cel mai mult câte un astfel de borcan, iar pentru că mie-mi place să-mi exprim opiniile, am primit și eu unul. Mi se pare adorabil, l-am păstrat și l-am pus în bibliotecă, alături de cărțile mele preferate.

Pe telefon am dat peste două aplicații pe care le consider foarte utile. În primul rând, am găsit în sfârșit un program care să-mi deschidă atât cărțile în epub, cât și în pdf, și anume UBReader. Mi se pare foarte drăguț și meniul inițial, care îți arată cărțile puse pe rafturi și poți face cam orice vrei (highlight, ceea ce nu puteam face în celălalt program). De fapt, înainte, aveam două programe separate pentru ambele extensii: pdf și epub, iar acum mă bucur că am scăpat de o problemă. Următoarea este My Study Life, care te lasă să-ți scrii toate cursurile (și îți trimite o notificare 15 minute înainte de începerea cursurilor), unde-ți poți nota zilele pentru examen sau când ai nevoie să predai diferite proiecte, iar tu te poți baza pe această aplicație să-ți reamintească în caz că uiți. Mi se pare foarte folositoare, mai ales pentru că eu o duc rău cu organizarea timpului.

Ca muzică, am dat peste mai multe melodii care mi-au plăcut, dar spotlight o să primească două: Immortals - Fall Out Boy, melodie ce a fost în filmul Big Hero 6 și care mi-a plăcut la nebunie. Încă-mi place la nebunie, cred că este super și a devenit melodia mea de fundal pentru când citesc seria Mistborn, deci acum mă duce cu gândul atât la cărțile lui Brandon Sanderson, cât și la filmul din a cărei coloană sonoră face parte. Următoarea melodie este Don't kill the magic -Magic!, care mi se pare foarte reușită, surprinde din plin atmosfera cărții mele preferate și mereu când am nevoie de ceva care să mă facă nostalgică, apelez la melodia asta. Îmi unge sufletul.


Într-una din turele de cumpărături cu mama, când aveam și starea bună necesară pentru așa ceva, am cumpărat o grămadă de chestii, printre care se numără și acest termos incredibil de drăguț! Îmi dorisem unul de ceva vreme și este numai bun pentru diminețile ploioase de primăvară și pentru personalitatea mea de copil bebe. Și totuși, nu este adorabil?

Am dat peste un alt tip de ceai, aparent trag tot la ce m-a consacrat ca băutoare de ceai, și anume ceaiul de fructe. Recomand extrem de tare Temptation Red de la Lipton, care este cu căpșuni și zmeură și care este un ceai extraordinar. Nu mă așteptam să-mi placă așa de mult, dar își merită toată reclama, toată faima și toți banii.

Experiența preferată de luna asta este împărțită între prezentarea pe care am ținut-o pentru Circul nopții, ziua pe care am petrecut-o citind cu verișoarele mele și mai pe seară ieșind cu prietena mea cea mai bună sau seara în care tata m-a dus la anticariat și m-a lăsat să-mi cumpăr 4 cărți pe care le voiam. Relativ simplă luna februarie. Dar m-am hotărât să fiu mai calmă și înțelegătoare și drăguță, ceea ce funcționează destul de bine până acum și sper să-mi iasă și-n continuare. Tind să devin frustrată când se schimbă anotimpurile, deci nu știu ce să zic.

Sper că v-a plăcut postarea mea, că vă plac unele din preferatele mele sau poate le veți încerca în viitor! Până atunci, eu vă urez o primăvară frumoasă și ne auzim și luna următoare cu noi preferate.

2 comentarii:

  1. Mă bucur așa tare că ți-a plăcut Big Hero 6, nici nu știi :D Eu sunt fan animații oricum, dar ăsta a fost pur și simplu prea frumos! Serios, au făcut un asemenea serial cu Sherlock? Mi se pare ciudată ideea. Nu am reușit niciodată să citesc cărțile, dar mi-au plăcut filmele cu Robert Downey Junior, ca să nu mai zic de serialul făcut de BBC, Sherlock. Dacă îți place genul, eu recomand serialul ăsta, e genial! Și când mă gândesc că sezonul 4 apare abia în 2016 sau 2017 îmi vine să plâng :(
    Sunt de acord când vine vorba de modul în care e transmisă informația, am și eu chestia asta. Dacă nu-mi place cum vorbește o persoană... poate să spună cele mai interesante lucruri din lume, nu-mi pasă. Și eu urmăresc pe youtube persoane, poate mă apuc să recomand și eu în postarea viitoare, sunt câțiva la care mă uit mereu la videouri de mai multe ori.
    Ce drăguuț e borcănașul ăla de nutela!!! :)
    Îmi place din ce în ce mai mult rubrica asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut foarte, foarte mult! Nici mie nu-mi vine să cred, dar da, este genial.
      Să știi că am întâlnit... rezistența (nu ăsta e cuvântul, dar nu-mi vine acum) asta de la toți fanii serialului Sherlock de la BBC, dar mie chiar îmi place Elementary, în special pentru relația Sherlock-Watson care are și substraturi feministe și ah, nu știu, chiar îmi place. Plănuiesc să citesc cărțile și după să mă uit și la serialul de la BBC (deși nu cred că se ia după cărți? nu știu).
      Chiar sunt curioasă să văd ce persoane urmărești tu! Mulțumesc, și pot să spun exact același lucru cu privire la rubrica asta. It’s so much fun!

      Ștergere