18.02.2015

Top 5 Wednesday | Friend Groups You Want To Be Part Of


Ah, iată o temă care-mi place. Și trebuie să apreciați imaginea pe care am decis să o folosesc. Oricum, nu o să mai pierd prea mult vremea, și o să trec direct la top. Ca de obicei, sunt în ordinea în care mi-am amintit de ele.

  1. Young Avengers (2013). În memoria imaginii pe care am folosit-o, o să adaug aici această bandă desenată, care apropo, este genială. Și nu o spun doar pentru că eu am adorat fiecare element ce o formează și pentru că m-a distrus emoțional în cele din urmă... Sau, da, mă rog. Chestia e că toate personajele sunt minunate și oh, cui nu i-ar plăcea să fie un adolescent super erou care călătorește printre dimensiuni și luptă alături de zei nordici, fete awesome și tipi care pot altera realitatea sau sunt din viitor? Îi iubesc pe copilașii ăștia atât de mult, păcat că nu am condiția fizică necesară ca să chiar devin ceva măcar pe-aproape de orice sunt ei. Come with me if you want to be awesome.
  2. Harry Potter de J. K. Rowling cu al ei minunat trio. Știu că e cel mai cliche răspuns posibil, dar nimeni nu o să-mi poată zică mie în față că nu și-a dorit măcar o dată să fie la Howgarts și să treacă prin aventurile lui Harry, Ron și Hermione. Sunt niște adorabili cu toții și o prietenie cu ei ar fi fost probabil tot ce mi-ar fi trebuit în viață. It takes a great deal of courage to stand up to our enemies, but a great deal more to stand up to our friends.
  3. Circul nopții de Erin Morgenstern, iar aici voi preciza că mi-ar fi plăcut la nebunie să fiu prietenă cu Poppet, Widget și Bailey. Pe lângă faptul că aș vedea magie reală zilnic, m-aș juca cu pisici la fel de des și aș ajunge și eu să fac magie în cele din urmă, aș mai avea și niște prieteni minunați și cărora le pasă de cei la care mai țin mai mult decât orice altceva. Topul ăsta mă face tristă pentru că hey, unde-mi sunt prietenii? You're in the right place at the right time, and you care enough to do what needs to be done. Sometimes that's enough.
  4. Fetele Gallagher de Ally Carter. Nu știu cum îmi aleg grupuri de prieteni în care ai nevoie de a atinge un anumit nivel înainte de a spera măcar că iei parte la lumea respectivă și cum eu sunt inaptă de a-l atinge. Mă rog, fetele astea sunt extraordinare din multe puncte de vedere: te pot snopi în bătaie, sunt niște fete încântătoare, au bun gust și mai sunt și prietene loiale. Sunt genul acela de grup de prietene la care visezi pe la opt ani și pe care speri să-l ai la un moment dat în viața reală. What is a Gallagher Girl? She's a genius, a scientist, a heroine, a spy... a Gallagher Girl is whatever she wants to be.
  5. Cireșarii de Constantin Chiriță. Să fiu alături de copilași inteligenți și prietenoși, să umblu toată România și să rezolv mistere alături de oameni pe care-i ador? Te rog. Fiecare dintre membrii grupului are câte o trăsătură definitorie, și puși împreună, dau naștere la un grup extrem de echilibrat, invincibil. Eu nu prea am ce căuta în grupul propriu-zis, dar mă consider un cireșar. 
Și totuși, cred că în cele din urmă grupurile mele de prieteni sunt aproape la fel de faine ca și cele pe care le-am enumerat mai sus. La un alt nivel, dar îi iubesc ceva mai mult. Simțeam nevoia să-mi exprim recunoștința, pentru că dacă aș fi făcut decizia greșită de a rămâne în orașul meu natal, viața mea ar fi fost mult mai nașpa, deci îmi mulțumesc și mie și deciziei mele inspirate pentru șansa de a face parte din grupuri de prieteni minunate. 
Care-s totuși grupurile de prieteni preferate ale voastre?

2 comentarii:

  1. Ah, am ratat aceasta postare saptamana asta si nu cred ca va fi ultima data.. Nu mai vreau sa fiu ocupata. Vreau doar sa stau, sa citesc si sa ma relaxez. O daa.
    Happy Potter e singura carte pe care o stiu de aici, dar restul par interesante si ele.

    Organizez un concurs. Sper sa participi.
    http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2015/02/concurs-ingerul-mecanic.html

    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot spune că te înțeleg, că eu mai am puțin timp liber la dispoziție, dar știu cât e frustrant e să nu duci la capăt ceva ce vrei să faci.
      Nu mai e chiar așa de mult, iar după te vei putea relaxa. Măcar atât!
      Da, sunt. Majoritatea pe care le-am enumerat le am și în preferate, deci recomand.

      Mersi de anunț, însă voi lăsa această șansă altora. Îmi pare rău, dar nu sunt interesată în seria Dispozitive infernale și nu ar fi corect față de cei care chiar o vor. Mulțumesc, totuși! <3

      Ștergere