01.02.2015

| January | Favorites


Ok, asta e prima oară când scriu o astfel de postare, deci chiar nu știu ce o să iasă. Dar încercarea moarte n-are și vreau să vă arăt mai multe părți ale vieții mele, deci aici sunt... încercând. O să fie, toate lucrurile, puse foarte random aici, deci vă rog nu vă așteptați la prea mult de la mine.

În primul rând, o să recomand un film, și anume My P.S. Partner. Este un film coreean, se întinde undeva pe durata a două ore și atenție vă rog, conține scene mature. L-am văzut chiar în prima zi a lunii și am fost surprinsă de cât de mult mi-a plăcut. Romanță, întâmplări hazlii, dar și triste și ceva nuditate (care surprinzător, nu m-a deranjat). Nu o să vă spun foarte multe despre plot, ci doar o să le spun îndrăzneților că a fost un film care m-a surprins super plăcut.
Și continuând pe partea de cinematografie, am reînceput să caut seriale și deși am multe pe listă, singurul pe care am apucat să-l mai văd a fost How I met your mother, care mie îmi place. Sunt încă la primul sezon, deci nu pot spune foarte multe. La un moment dat m-am simțit nostalgică, așa că am decis să revăd Teen Titans. Un episod l-am văzut în decembrie, am mai văzut două luna asta și pot spune doar că este chiar mai fain decât atunci când eram mică. Din păcate nu prea găsesc motivația să mă pun în fața unui ecran și să mă uit la chestii, deci merge lent și greu pe partea asta. Dar am planuri mărețe pentru viitor, oupsie.

În schimb, m-am uitat mult pe youtube zilele ăstea și o să vă recomand o autoare care s-a apucat și de booktube și pe care eu o urmăresc cu mare drag: Jen Campbell, autoarea cărții Weird Things Customers Say in Bookshops. Este tare simpatică și vorbește foarte frumos despre cărțile care i-au plăcut și care o fac entuziasmată.

Cărțile care mi-au făcut luna asta mai bună au fost, cu siguranță, The Ocean at the End of the Lane de Neil Gaiman, care a fost plină de magie și absolut drăguță, și Urzeala tronurilor de George R. R. Martin care mi-a satisfăcut nevoile de o carte mare, grozavă și cu de toate. Acestea au rămas cu mine până la sfârșitul lunii și cele care m-au și obosit cel mai puțin. Le recomand!


Spre sfârșitul lunii am fost la ziua liceului verișoarelor mele, care a fost mult mai faină decât credeam. Unul din evenimentele cele mai faine la care am participat luna asta (deși chiar am avut multe zile bune în această lună - sper să se păstreze tradiția). Așa am fost îmbrăcată în ziua respectivă și pot să spun dor că arăt absolut adorabil. Mă voi repeta, dar modestia chiar nu mă prinde, așa că I will damn praise myself because I deserve it. 

Ca muzică, am descoperit o trupă cu o grămadă de melodii care-mi plac, și anume Years & Years. Au devenit mai populari relativ recent, de când melodia Take Shelter a devenit o constantă a posturilor TV. Mie până acum mi-au plăcut marea parte a melodiilor lor, însă preferata mea numărul 1 rămâne King. 



Am și citit o grămadă de fanficuri luna asta (efectiv o grămadă), așa că o să recomand și multe astfel de lucruri, deși se poate ca persoanele interesate să fie puține. Meh, sunt preferatele mele totuși.
Mi-am descoperit o nouă scriitoare preferată: kissthesebrokenwings. Scrie în general pentru Naruto, cuplul Sasuhina (Sasuke și Hinata), iar modul ei este perfect. Scrie groaznic de minunat, cu pauze și cuvinte repetate și tot ce e nevoie ca să facă cititorul să simtă ceva. În cea mai recentă lucrare a ei, The Fever Dream, tratează niște teme care-ți și mai distrug inima și o face atât de perfect că nici nu-ți dai seama că sângerezi din interior până ce nu ajungi la ultimul capitol și ești gata să plângi și respiri mai greu decât de obicei. Nu exagerez.
DoveFoxSnake de FanficMonster101 tratează într-un mod super uman relația care poate ieși din interacțiunea Sasuke - Hinata și este o lectură super interesantă și pe care am adorat-o și devorat-o.
His and Her Circumstances are o idee minunată în spate, din păcate are prea puține capitole ca să ai o idee în mare despre ce e vorba, dar promite mult și cu siguranță vreau mai mult pe viitor! De-asemenea Sasuhina.
Și o altă autoare de fanficuri pe care am descoperit-o luna asta, dar care scrie pentru Hirunaka no Ryuusei / Daytime Shooting Star este yuyukar. Pe lângă faptul că îi place un cuplu pe care efectiv eu l-am inventat (Shishio și Yuyuka), de-asemenea reprezintă interacțiunea absolut minunată dintre două personaje care au fost cam ignorate de autoare în povestea inițială. Plus că are un stil adorabil care se potrivește cu fandomul pentru care scrie.

O aplicație pentru telefon care mi se pare incredibilă și pe care v-o recomand în caz că sunteți fani pisici este Weather Whiskers. O aplicație care-ți spune cum va fi vremea în zona ta, folosind internet slang și arătându-ți o poză cu o pisică îmbrăcată conform vremii de-afară. Ce ți-ai mai putea dori?

Singurul joc pe care am apucat să-l explorez puțin luna asta este Starbot. Un joc adorabil, super inspirat de Micul prinț. Are niște citate incredibile, o poveste drăguță (ești un băiețel robot care-și ajută vecinii și care are ca partener de călătorii o stea) și este frumos, în lipsă de un adjectiv care să mi se pară mai potrivit. Este destul de basic, pixelat și ușor de executat (folosești săgețile și eventual enter/space). Nu am apucat să-l termin, dar sper că o să o fac destul de curând. Plus, poți să călătorești pe diferite planete și este super ușor, efectiv oricine îl poate juca!

Mi-am cheltuit o mare parte din banii de Crăciun luna asta, în general pe cărți (dintre care mențiune specială o să primească Wonder de R. J. Palacio, în engleză!! Sunt super entuziasmată să o citesc), dar alte lucruri care încă-mi plac chiar și după ce le-am luat, sunt: un penar cu London pe care l-am luat în timp ce profitam de reducerile de la Accessorize și a cărui culoare o ador, și semnul de carte (de fapt felicitare) cu Alice.


Și am dat peste două chestii foarte interesante despre care voi vorbi mai pe larg aici, și anume: clubul de carte din Brașov la care în sfârșit m-am convins să iau parte și care este mult mai drăguț și primitor decât am crezut eu că va fi. Ne vedem odată la două săptămâni, alegem o carte pe care să o citim și despre care să discutăm. Iar voi știți cât de mult îmi place să-mi expun părerile, nu mă voi putea abține să nu distrug viețile săracilor oameni cu cât de mult o să vorbesc.
A doua este Year of Cosmere, un an întreg de citit cărți de-ale lui Brandon Sanderson (autor ce a început să fie super popular datorită seriei Mistborn, pe care aparent toată lumea începe să o citească). Cu seria aceasta o să și înceapă această experiență, iar tot ce pot spune e că sunt doar ultra entuziasmată să văd ce e de capul cărților ăstora. Există un club pe goodreads dedicat acestui eveniment, de unde puteți afla și mai multe informații. Eu pot doar să vă spun că nu cred că o să regretați faptul că veți citi o carte alături de alte zeci de persoane, nu poate decât să fie amuzant!

Și pentru că sunt o fiică minunată, mama a hotărât să-mi facă un cadou: un inel adorabil, sub formă de pisică, de la Avon. Also, am prea multe postere în camera mea, dar nu o spun ca să mă plâng, ci ca să mă laud. Majoritatea sunt de artiști români și sunt așa mândră *lacrimă*.


Eu nu prea suport cafeaua dacă nu e cu destul lapte și îndeajuns zahăr, așa că prefer varianta britanică a băuturilor de dimineață aka ceaiul. În ultima vreme am vrut să mai experimentez și să schimb placa, de la ceaiul de fructe și mango pe care mereu îl beau și am devenit eco. Adică am ales să beau ceai verde. Dacă nu-i pui zahăr, nu are cine știe ce gust, este de fapt super acceptabil și pe mine mă energizează și mă calmează în același timp. Ceaiul verde normal are un miros destul de ciudat, ca de supă de urzici (bleah), așa că varianta pe care eu o îndrăgesc în mod special luna asta este: Ceaiul verde cu lămâie și vanilie de la Fares. Este parfumat și are un gust foarte plăcut și beau zilnic cel puțin două căni de ceai.

Iar cea mai bună veste a lunii merge către un revival al serialului meu preferat: Pushing Daisies. Aparent se discută despre așa ceva și dă Doamne să se întâmple! Pe lângă faptul că-l are pe inegalabilul Lee Pace, mai este și super amuzant și are o idee extra faină și nu, nu mă voi opri vreodată din a lăuda acest serial.


Asta a fost o postare mult, mult prea lungă. Nu știu dacă vor mai fi și în continuare astfel de postări sau dacă o să fie atât de multe preferate și turele viitoare. Eu sper că nu v-am plictisit prea tare și că poate ați descoperit ceva care să vă placă din tot ce-am înșirat eu aici! Let's hope for an even greater February!

4 comentarii:

  1. Și credeam că postarea pe care am scris-o eu pentru rubrica asta e imensă :)) Dar se pare că ai avut o lună foarte reușită, which is always great :)
    Încep cu sfârșitul, inelul ăla e așa drăăguuuț! Eu care nu mă dau în vânt după inele și accesorii. Am citit primele două volume din seria Mistborn a lui Sanderson, al doilea a avut cam prea multă politică pentru gustul meu, iar entuziasmul meu pentru autor s-a dus complet la vale, dar sunt curioasă să aud ce impresie îți va lăsa ție Sanderson.
    How I met your mother e foarte reușit pe la începuturi, primul sezon e unul din preferatele mele, încă îmi place mult Barney, așa cum e el, face pentru niște scene foarte amuzante :)) Și mie mi-a plăcut Teen Titans, deși nu cred că am văzut vreodată toate episoadele, eh.
    Chiar mi-a plăcut postarea, va fi interesant de văzut ce lucruri vor mai apărea prin cele viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am fost și foarte entuziasmată să scriu o astfel de postare, așa că poate am exagerat. Dar a și fost o lună bună și în cele din urmă, chiar mi-a făcut plăcere să scriu recenzia asta.
      Și mie îmi place foarte mult! Acum o să îmi ia ceva până să mă conving că nu-l distrug dacă-l port, haha. Și eu sunt curioasă și entuziasmată să aflu de ce e așa lăudat, sper că voi scrie o recenzie! Se pare că în ultima vreme m-am cam lenevit pe partea asta ;;
      Daa, cred că Barney e și preferatul meu! Un pic cam tupeist pentru gustul meu, dar amuzant și interesant. Sunt destul de sigură că nici eu nu am prins până la final, de fapt nu am cea mai mică idee în legătură cu modul în care se termină. Oups.
      Și eu sunt curioasă, sinceră să fiu! Deși, chiar cred că o să fie mult mai puține :))
      Mersi că ai citit postarea, chiar și în toată lungimea ei!

      Ștergere
  2. Ce postare drăguță!

    Și mie îmi place mult trupa Years&Years, iar melodia mea referată este Real. Dacă asculți atent ai să observi că se asemănă puțin cu cea care îți place ție. E tare simpatic și inelul în formă de pisicuță, îl meriți din plin!
    Îți doresc un Februarie frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Da, ai dreptate, chiar par puțin asemănătoare. Cred că până la un punct, ăsta e și baiul cu genul ăsta de muzică: melodiile sună foarte asemănător. Deși mie îmi place mult de ei și ador vocea solistului!
      Mersi, la fel îți doresc și ție!

      Ștergere