24.01.2015

Sara's mailbox #8

Am decis în cele din urmă să fac acest gen de postări mai des, ca să nu las să se mai strângă 30 de cărți ca și data trecută... Oricum, eu tot zic că gata, nu mai cumpăr cărți, însă mereu găsesc câte o ofertă de nerefuzat. Ca să-l citez pe tata: „dacă toată lumea ar cumpăra câte cărți cumperi tu, nu ar mai avea probleme editurile din România”. Poate, deși sunt destul de sigură că există oameni care își cumpără și mult mai mult decât mine.


Primele două cărți de pe noul an pe care le-am cumpărat sunt de la anticariat. Hituri celebre din epoca Showa am cumpărat-o doar din curiozitate față de acest autor care împarte numele de familie cu cel al autorului meu preferat. Nu am auzit chiar lucruri geniale despre el, dar pentru 3 lei am zis că nu pierd nimic dacă o cumpăr, plus că e relativ subțirică. Cea de a doua a fost The portrait of a lady de Henry James. Îmi place mult coperta ei și în general am un punct sensibil pentru cărțile de la Penguin Classics. Le colecționez, și pentru că am descoperit-o mai ieftină, atunci am zis că se merită să o am. Dacă nu o citesc de bună voie și de plictiseală, o să-mi trebuiască cel mai probabil cândva în viitor, la facultate, or something.
Regina Camilla am cumpărat-o din inmedio, când am mers la filmul Al Șaptelea Fiu. Cred că e prima dată când merg într-un astfel de magazin și chiar găsesc cărțile ieftine, până acum nu mi s-a întâmplat. Are o copertă tare drăguță și o idee pe măsură și sunt destul de curioasă în legătură cu ea.


Următoarele cărți erau într-un fel previzibile. După ce am terminat primul volum, a trebuit să mi-l cumpăr și pe al doilea, și iată că așa a ajuns Încleștarea regilor la mine. Sunt entuziasmată să-l citesc, dar nu știu exact când o să se întâmple asta. S-ar putea să mai dureze, depinde ce chef o să am.


Eu sunt Malala am câștigat-o de pe blogul Annei (mulțumesc!) și cred și sper că va fi o lectură interesantă. Seraphina am luat-o când au fost reduceri destul de mari pe Libris și am zis că dacă tot am apucat să devin interesată de ea, e timpul să o și am în posesie. E cu dragoni și asta e tot ce trebuie să știu, ca să știu că o să-mi placă. Destul de entuziasmată să o citesc, plus că nu mă așteptam să fie hardcover, oupsie. Stoner este cartea pentru următoarea întâlnire a Serii de carte Brașov, iar eu în sfârșit m-am convins să fac parte din cercul de cititori sociali și să am cu cine vorbi despre ce citesc. Am auzit numai lucruri bune despre ea, mi-a fost recomandată și de Katerina, deci am așteptări mari. Plus că vânzătorul de la Humanitas a fost tare simpatic, ne-a zis (și eu și verișoara mea ne-am cumpărat-o) „Bravo, fetelor! E tare cartea”, iar eu pur și simplu ador lucrătorii simpatici.

Iar semnul ăsta de carte, care de fapt este un cartonaș de dat cuiva, dar eu mi l-am făcut singură cadou pentru că o ador pe Alice, l-am luat din Cărturești și sunt îndrăgostită de el. Cea mai adorabilă chestie de mult timp încoace, plus că fața aia a ei face cititul mult mai amuzant (heard you've been talking shit about Wonderland).


Șiii o poză de grup în care se vede și degetul meu, oups. N-are nimic, luminozitatea e perfectă, iar ce e cel mai important din poză, cărțile, se văd foarte bine! Sper că observați cât de echilibrată sunt între librării, când efectiv ai de toate foarte aproape de liceu, dar și de locul unde locuiești, inima nu te lasă să ai preferate. Carte care nu este în poze pentru că am uitat-o la gazdă este Ultimul avanpost de Lavinia Călina pe care mi-a dat-o verișoara mea mai mare pentru că ei nu-i plăcuse. Efectiv m-a întrebat „Știi pe cineva care ar vrea Ultimul avanpost?”. Eu: „Da, eu.” Și așa a ajuns la mine, dar cred că o să mai dureze puțin până să o citesc. Momentan am 6 cărți începute, go figure that.

9 comentarii:

  1. Cum vine asta cu 6 cărți începute? Nu de alta, dar eu nu aș reuși să încep atâtea și să nu le încurc. Am avut la un moment dat două începute și nu m-am împăcat prea bine cu asta.
    Chiar sper să îți placă "Ultimul avanpost" :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu citesc chiar simultan. Două le am începute și citesc foarte rar din ele,câte un capitol, din simplul motiv că nu mă prind. Una este cu povestiri filozofice, și din nou, citesc doar când am chef sau simt nevoia. După am „Raven Boys”, pe care o citesc împreună cu Katerina și trebuie să ne sincronizăm și e destul de greu. Pe urmă am câte un ebook, pe care-l citesc la laptop mereu când m-am săturat de ce-mi poate oferi internetul (momentan fiind Transcendence de Shay Savage) și mai am încă două cărți fizice, din care în general citesc doar la școală sau în weekend, însă momentan mă axez pe Stoner. Nu mi s-a întâmplat niciodată să amestec întâmplările și rareori se întâmplă să citesc cărți asemănătoare ca și subiect, ca să le pot încurca.
      Și eu sper să-mi placă, deși părerea verișoarei mi-a cam tăiat din entuziasmat și m-a făcut mai reticentă.

      Ștergere
  2. Am cumparat si eu acum cateva zile Ultimul Avanpost si in 2 zile am devorat-o. Mi-a placut foarte mult.
    De obicei nu cumpar carti, asta e a doua pe care o cumpar din propria mea initiativa, dar cred ca voi schimba obiceiul asta. Dar totul este atat de usor cand dai un search pe Scribd..
    In orice caz, as vrea sa fac si eu o plimbare pe la un anticariat de carti, dar nu prea stiu pe unde sa gasesc unul mai bun.

    Un weeknd minunat si spor la citit! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud asta și sper că-mi va plăcea și mie Ultimul avanpost!
      Și eu citesc relativ mult în format electronic, doar că se împacă destul de rar cu ochii mei, sau cu timpul și cheful. Îmi trebuie destul de multă motivație să citesc la laptop sau telefon. Nu cred că contează în mod neapărat cum citești, atâta timp cât o faci. Mie pur și simplu îmi place să am copii fizice în posesie, îmi dă o satisfacție imensă să mă uit la biblioteca mea (efectiv în fiecare dimineață când sunt acasă stau jumătate de oră pe podea și mă holbez la rafturile mele).
      Nu cred că există anticariate bune sau rele. Sunt anticariate, au cărți la niște prețuri foarte bune și sunt în mare parte în condiții excelente, deci eu îți recomand să-ți întrebi cunoscuți și doar să te duci. Sigur vei găsi ceva ce-ți face cu ochiul.

      Mulțumesc mult, la fel îți doresc și ție pentru noua săptămână!

      Ștergere
  3. Spor la citit! ^_^ Sper să reușești cumva să termini cele 6 cărți.. Semnul de carte e tare simpatic :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, apropo .. sunt eu, Cioburi de vise! :)) Mi-am schimbat numele!

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult! Și bunăă!! Sper că asta înseamnă o revenire în forță pe blogosferă?

      Ștergere
  4. Uuuuu....pare o lista interesanta...spor la citit!^^

    RăspundețiȘtergere