02.01.2015

Leapșă: 2014 review



Am primit această leapșă de la Anca, mulțumesc! Mă tot gândisem dacă să o fac sau nu, iar această pasă m-a ajutat la a ajunge la o hotărâre.

1. Care este cea mai fericită amintire din anul 2014? 
Nu știu, pentru mine anul trecut a fost unul destul de bun și au existat mai multe momente în care am fost fericită. Iar eu și am mai multe moduri în care sunt fericită, deci probabil că timpul petrecut cu prietenii mei m-a făcut să mă doară burta de la râs și să realizez cât de norocoasă sunt că-i am în viața mea și că aceste prietenii vor fi genul acela în care ne vom vizita reciproc prin fiecare țară în care ajungem și o să fim la fel de fericiți la revedere ca de obicei. Otaku Festival a fost genul acela în care am fost fericită că trăiesc și că pot să văd oameni frumoși pe care să-i apreciez, iar apoi au fost puținele petreceri la care am fost și acele momente de nebunie și mulțumire cu propriul sine în care tot ce am vrut să fac a fost să urlu și să mă bucur de momentul prezent. Și mai e și genul de fericire care mă face să plâng pentru că sunt recunoscătoare de cât de blândă și drăguță e lumea uneori.

2. Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întamplat anul trecut? 
Am avut o criză existențială foarte nașpa prin mai care m-a sucit rău de tot și m-a pus în termeni răi cu multe persoane pentru ceva timp, dar pur și simplu ajunsesem să nu mă mai suport și să nu mai suport nimic.

3.  Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat? 
Pace. Am ajuns să mă mulțumesc cu ce și cât sunt, să accept lumea din jurul meu ceva mai repede și am încercat să mă calmez, pentru că am o fire cam impulsivă uneori (notă: sunt cunoscută drept aia mică și rea). M-am dezlegat complet de orice relație toxică din viața mea și întregul an a fost ca o curățenie de primăvară în care mi-am pus viața în ordine.

4. Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut?
Sunt destul de sigură că nu am avut dorințe extraordinare pentru 2014, dar cred că cel mai important lucru este reușita de a mă place așa cum sunt, în majoritatea timpului. Și am continuat să scriu, pentru că la începutul anului eram terifiată la gândul că aș putea scrie mai mult de 5000 de cuvinte, iar acum am 22.000 la primul draft al unei povești tare dragi mie.

5. Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi? 
Faptul că am început să vorbesc cu Katerina.

6. Câte cărți ai citit anul trecut?
50! Și wow, cred că este cel mai bun număr din toți anii până acum, blogul chiar m-a motivat din plin.

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2014? 
The Night Circus de Erin Morgenstern. Nu mă voi opri vreodată din a lăuda această carte.

8.  Dar autorul care te-a impresionat cel mai mult? 
Markus Zusak, are un stil foarte fain și cu siguranță vreau să mai citesc de la el!

9. Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut? 
Cred că sunt o tonă, dar unele dintre cele mai recente pe care le ador:

tell me, atlas. 
what is heavier: 
the world or its people’s hearts?

„Never trust a survivor,” my father used to warn me, “until you find out what he did to stay alive”.

When did the future switch from being a promise to being a threat?

I wanna know if you bleed sometimes through other people’s wounds.

How lucky am i to have something that makes saying goodbye so hard.

10. Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare? 
Cea mai groaznică carte pe care am citit-o a fost cu siguranță Orașul oaselor, carte care a fost învăluită de atâta iubire de prin toate părțile că părea imposibil să mă dezamăgească. Dar a făcut-o, și rău de tot.

11. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014?
Nu prea sunt eu o așa fană a filmelor și cu siguranță nici nu le prea țin eu minte, dar mi-au plăcut destul de mult Lucy și Hobbitul 3.

12. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014? 
Nu știu dacă cea mai frumoasă, dar una dintre genul de melodii de care încă nu m-am plictisit, chiar și după luni de ascultat intensiv, Maroon 5 - Maps.

13. Regreţi ceva de anul trecut? 
Mi-ar fi plăcut să fiu mai sigură pe propria-mi muncă și pe propriul instinct. 


14. Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat? 
Că pot trăi și numa' bine, că nu e nevoie de o viață plină de artificii și bang-uri zgomotoase ca să exist.

Bonus: 15. Scrie o dorinţă pentru anul 2015. 
Să o duc din bine în mai bine și să-mi găsesc un scop asupra căruia să-mi canalizez toată motivația.

4 comentarii:

  1. Și eu am văzut Lucy și mi-a plăcut mult! S-a ales o temă atât de interesantă și sper să am ocazia să o aprofundez. Poate o să mai citesc cărți, articole, chiar sunt captivată de subiect.
    Sunt mule filme văzute anul ăsta care mi-au plăcut mult... Gone Girl, Saw, The Purge, The Giver, The Maze Runner, How I Live Now... destule zic eu! :))
    Frumoasă dorința ta pentru 2015! Sper să ți-o îndeplinești!
    Un an nou plin de fericire, Sara! Oh, felicitări pentru toate momentele prin care ai trecut și pentru toate cărțile citite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, ideea de bază a filmului este interesantă, deși puțin probabilă, dar este un subiect captivant.
      Ah, da, și The Maze Runner mi-a plăcut mult! Cum am zis, sunt sigură că sunt multe filme pe care le-am văzut și care mi-au plăcut, doar că nu le rețin și niciodată nu am făcut-o.
      Mulțumesc mult! An nou fericit!

      Ștergere
  2. Oașul Oaselor e atât de proastă încât nici nu m-am deranjat să scriu despre ea!
    Hobbitul 3 nu este extraordinar; singuriii care îl fac bun sunt martin freeman, Lee Pace și actorul care-l joacă pe Bard; jur! Restul sunt în plus, iar dacă citești cartea ai să vezi că e foarte slab!
    Succes în a-ți găsi un scop! Și eu caut unul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am scris în speranța că voi opri alți cititori să o încerce. De fapt, prima recenzie pe acest blog a fost la cartea asta și am fost dură. M-au enervat absolut toate personajele, ugh, nici nu mă mai gândesc că mă enervez iar.
      Lee Pace e superb și genial în rolul său și și de Bard mi-a plăcut mult. Mie mi s-a părut un film tare enjoyable, poate și pentru că am fost un grup de 20 de oameni și a fost și o atmosferă tare faină.
      Știu, mi s-au spus cam toate diferențele carte-film și pot să spun că sunt tare tare entuziasmată să mă apuc, sper că mai curând decât mai târziu, de cărțile lui Tolkien.
      Mersi! Succes și ție!

      Ștergere