01.01.2015

December Wrap-Up


Salutare, dragilor și la mulți ani! Sper că v-ați distrat și că sunteți entuziasmați pentru ce poate aduce noul an! Eu aici o să mă uit puțin în urmă și o să recapitulez cam ce am citit luna trecută. În total sunt șase cărți.


  1. The Harsh Cry of the Heron de Lian Hearn, ultimul volum din Legendele clanului Otori. M-am cam chinuit la el din octombrie, dar cum în noiembrie nu am citit nimic, am reluat-o de-abia în decembrie. Există și o recenzie pe blog, iar per total nu pot să zic decât că nu m-a dezamăgit în mod special, deși nu am fost nici prea mulțumită de cum s-a încheiat totul. 4/5
  2. My true love gave to me. Antologie de 12 povestiri, care însă nu au nimic special și doar se potrivesc cu sezonul de iarnă și cu romantica incurabilă din mine. 3/5
  3. Regina diavolului de Jeanne Kalogridis. O carte despre viața și interesele Caterinei de Medici, cu accent pe partea de magie și astrologie, arătând o Caterina ce era o ființă umană și mânată de sentimente, mai degrabă decât o regină fără inimă. 4/5
  4. Misterul de Crăciun de Jostein Gaarder. Potrivită doar pentru această perioadă, a început cu o premisă foarte interesantă, însă a dezamăgit pe parcurs. 2/5
  5. Slujitorii regelui de Mireille Calmel. Ideea de aur, promitea multe, însă a devenit insuportabilă pe parcurs. Se putea face mult mai mult și autoarea ar fi putut să-și dea silința mai mult. 2/5
  6. Harry Potter și camera secretelor de J. K. Rowling. Cu toții știu măcar despre ce e vorba în lumea acestui mic vrăjitor, iar eu pot să spun că am fost fermecată de acest volum. L-am citit tot într-o zi și a fost grozav. Îmi place mult de Ron și abia aștept să citesc mai mult din seria asta. 5/5
Per total, a fost o lună destul de echilibrată, cu note care până la urmă au făcut ca această lună să fie okay din punctul de vedere al cărților pe care le-am citit. Și și ca și număr, sunt extrem de mulțumită, având în vedere că jumătate din timpul meu liber l-am petrecut uitându-mă la videoclipuri pe youtube și stând pe net. Următoarea mea lectură sunt destul de sigură că va fi The scarlet letter pentru ora de engleză. Este prima carte pe care trebuie să o citesc pentru această materie și chiar sunt entuziasmată. Încă nu-mi vine să cred că mai sunt trei zile și s-a dus vacanța, of.


2 comentarii:

  1. Interesante cărțile pe care le-ai citit. Cu toate că mi-aș fi dorit să fi simțit acel parfum al Crăciunului, să fi citit vreo carte ce are acțiunea în această perioadă, nu am făcut-o. Dar sper să o fac la anul. Ai o jucărie foarte drăguță! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred neapărat că intri în spiritul sărbătorilor dacă faci ceva tematic sau citești ceva tematic. Eu pur și simplu am avut ocazia să o fac, dar nu cred că în mod normal aș face-o.
      Mulțumesc, este o figurină cu Mikasa din Shingeki no kyojin ~

      Ștergere