01.12.2014

November Wrap-Up



Abia după ce am adăugat poza asta am realizat că am una foarte drăguță, făcută de mine, din Cărturești, dar mi-e prea lene să o mai schimb, deci probabil că o să o folosesc la decembrie. Din păcate, luna noiembrie a fost reușită pentru mine doar din anumite puncte de vedere, nu sunt foarte mândră de mine... Pentru că am citit doar două cărți: una pentru școală și una care era mai mult interactivă și simplă, deci nimic foarte greoi. Am început însă destul de multe, în speranța că le voi și duce la capăt, dar m-a prins o nouă lună și nu prea s-a întâmplat ce am sperat. Ei, asta e. 

  1. Țiganiada de Ion Budai Deleanu. Uhm, nu cred că mai trebuie să spun ceva aici? Destul de clar că a trebuit să o citesc la română și ei bine, m-am cam chinuit să o duc la bun sfârșit și ultimele 50 de pagini au fost o mare confuzie, dar asta e! I-am dat 2/5 pentru că Orașul Oaselor a fost mai rea până și decât cartea asta. 
  2. Cărțile pe față de Victor Miron, care nu e chiar considerata o carte? Adică nu știu ce să cred, bineînțeles că este o carte, dar nu intră exact în zona mea de book-comfort? Adică nu i-am dat un rating, dar am vorbit câte ceva despre ea în această postare.
Am avut teze și alte lucruri, deși asta e încercarea mea de a mă scuza față de lipsa mea de activitate livrească. Adevărul e că am avut destul timp, dar l-am irosit făcând cu totul altceva în afară de ce ar fi trebuit. Aș fi putut termina multe din cărțile începute, dar nu am fost în starea necesară. Ei, eu sper doar ca decembrie să fie un pic mai reușit din acest punct de vedere. 

Sper că totuși v-ați petrecut această zi liberă într-un mod plăcut! Eu am avut un weekend minunat, plin de râsete, zăpadă, jocuri video, prăjitură și iubire. Which was pretty much perfect = friends make me cry. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu