31.12.2014

Leapșă: Let it snow


Am primit această leapșă de la Leontina, dar și de la Andreea, cărora țin să le mulțumesc pentru că s-au gândit la mine! Nu știu de la cine a apărut inițial tagul, dar eu doar voi începe să-l fac. E un pic întârziat pe-aici, cum nu mai e același sentiment de Crăciun ca mai devreme, dar merge, așa, ca de sfârșit de an.

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă? 
Vă vine să credeți că a trebuit să mă uit pe goodreads ca să răspund la întrebarea asta? O listă făcută pe blogul celor de la okian a spus că cică Eragon s-ar potrivi în lecturi de iarnă, dar eu cum l-am citit numai vara, nu l-aș vedea citit în altă perioadă a anului, deci o să răspund cu orice roman a lui Jane Austen, pentru că romanța te încălzește aproape la fel de mult ca și Crăciunul!

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie? 
Murtagh, din Eragon. Cred că ar avea atât de multe lucruri interesante să-mi spună și atâtea aventuri să-mi descrie! ((chiar vă așteptați să nu răspund cu seria asta la vreo întrebare?))

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Ugh, Kathy din Să nu mă părăsești. Dacă femeia aia avea sentimente, eu clar nu le-am văzut.

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile? 
Familia Sempere din Umbra vântului. Adică... locuitul într-o librărie și discuții interminabile despre cărți? Te rog!

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc? 
Mai degrabă aș face ca două personaje ficționale care nu au nici o legătură în cartea de unde vin să fie în același timp sub vâsc, decât să-mi doresc să fiu eu și un personaj ficțional. Adică, hai să mă joc de-a Dumnezeul lor pentru o zi.

6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Guy Montag din Fahrenheit 451, presupun? Asta pentru că nu vreau să mă repet și pentru că de obicei evoluția e inversă în ce am citit? Sau people won't redeem themselves.

7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Takeo Otori din Legendele clanului Otori. Ninja cu puteri magice și gata să omoare? Yes, please!

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?

Asta, cred? Este clar cea cu coperta cea mai cheesy din toate câte dețin eu (cred), dar de fapt asta e cartea mamei și sunt destul de sigură că dacă aș căuta, aș găsi și mai rele decât atât. De fapt, tocmai mi-am amintit de coperta de la O zi, pe care o puteți vedea în postare.

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag! 
Pentru că a cam trecut momentul acestui tag, o să las la agerea doritorilor să se servească!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu