01.11.2014

October Wrap-Up


Am o imagine care nu are nici o legătură cu ce o să fie în această postare, pentru că este blogul meu și îmi permit. Nanowrimo a început și deja sunt sătula de propriile mele personaje, și încă nici nu am început să scriu despre fiecare personaj principal. Adică merge relativ repede, dar mă plictisesc ușor, însă momentan sunt destul de optimistă în legătură cu toată treaba asta. Nu am mai scris de destulă vreme pe blog (o săptămână), iar pentru mine pare ca o părăsire nedorită. Am avut niște stări ciudate, dar bune și încep să mă pricep mult mai bine la a-mi organiza timpul (doar evită tumblr, aici este tot secretul... sau să știi când să apeși X).Am intrat deja, pe jumătate, într-o stare de Crăciun și e doar 1 noiembrie. Well, I have no excuses. Doar vreau vacanța mai devreme. Voiam să spun ceva, și trebuia să parcă că sunt faină, dar nu mai țin minte ce. Mă prostesc pentru că sunt obosită, deci sper să nu vă săturați de mine până la sfârșitul acestei postări.

1. Harry Potter și piatra filozofală de J.K. Rowling. Am impresia că am citit cartea asta în septembrie, dar nope. O să recunosc, a fost a doua oară când am citit această carte, dar încă nu m-am apucat de continuare. În cele din urmă, m-am bucurat de această carte, iar entuziasmul meu pentru această serie este doar adormit momentan, pe parcursul acestei luni, cam ca orice altceva. Am sfârșit prin a-i da 4/5 și o promisiune că nu mă voi lăsa, acum că dețin toată seria. Am și o recenzie scrisă pe blog :)

2. Tides de Betsy Cornwell. Cei dintre voi care m-ați citit mai demult, știți că voiam foarte mult să citesc această carte, deci normal că m-am apucat imediat ce am primit o copie gratuită, în formal electronic, al cărții, de la autoare. M-a prins total în atmosfera magică și am fost plăcut surprinsă de personaje. 5/5. Recenziaa.

3. Cetatea celor o mie de sori de Khaled Hosseini. Am iubit și am adorat și am plâns pentru cartea asta. M-a cucerit ușor și am fost încântată în special de realitatea din spatele unei atmosfere care îți frânge inima. 5/5, și recenzia aici. ((trebuie să-mi pun recenzia și pe goodreads, I am really proud of this one))

4. Oedip rege  de Sofocle. Eu zic că nu prea se încadrează, fiind o tragedie, dar goodreads zice că da, deci presupun că o să o adaug totuși. Nu m-a uimit în vreun mod anume și mult mai plăcut surprinsă am fost de discuțiile din clasă pe baza acestei piese. 3/5 totuși, because one can't simply ignore the Oracle of Delphi.

5. Alegerea perfectă de Eloisa James. O carte care mi-a fost recomandată de mama și care a fost surprinzător de plăcută. O carte de citit ușor, dar simpatică, a avut niște personaje fermecătoare, care pentru mine au făcut majoritatea cărții. Mi-a plăcut, mai ales că simțeam nevoie de ceva romantic. 5/5, fără recenzie totuși.

6. The Scorpio Races de Maggie Stiefvater. Și iată că o să îmi înghit cuvintele despre YA. Surprinzătoare, poleită cu imagini puternice și multă atmosferă magică, m-a fascinat această carte, reușind cu brio să mă țină captivată, începând cu ideea de bază și continuând cu modul în care este construită. 5/5 + recenzie.

O lună în care am dat ușor maximul de puncte, dar care mi-a și oferit multe cărți bune. Nu știu cât de activă în ale cititului și blogului voi fi în luna ce urmează, dar sper totuși la un In my mailbox cât de curând. Sper, dar nu promit nimic. Până una alta, sper să aveți o lună minunată și parte de mâncare cât mai gustoasă! (mi-e foame, you can't judge me).


4 comentarii:

  1. Mult succes cu Nanowrimo! Eu nu am participat niciodată, mereu mi se pare că e pus într-o lună tare nepotrivită pentru mine, iar anul ăsta e mai ocupat decât cel precedent.
    Sper să continui cu Harry Potter curând, seria e super, e una din cele care m-a introdus pe mine într-ale cititului și devin tare nostalgică când aud despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și eu cam am aceeași problemă cu luna asta, este destul de aglomerată, dar mi-am spus că merită să încerc, sau cel mai probabil nu o să scriu niciodată ceea ce vreau să scriu. Mai e o sesiune si prin primăvară-vară, Camp Nanowrimo, dar o să vorbesc și despre aceea când îi va veni timpul.
      O să continui; de lăsat nu o las pentru că sunt extrem de entuziasmată și curioasă să aflu mai multe!

      Ștergere
  2. Succes cu seria Harry Potter!
    Foarte interesante cărțile citite de tine luna asta! Eu nu cred că am citit una și vorbesc foarte serios! Am ajuns atât de rău.
    Sper să îmi revin în noiembrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Mersi, chiar a fost o lună extrem de plăcută din acest punct de vedere! Nu e așa o mare problemă, sunt sigură că ai făcut alte lucruri mai interesante, și câteodată se simte și nevoia de o pauză.
      Sper ca luna noiembrie să fie productivă, în exact modul pe care ți-l dorești!

      Ștergere