20.10.2014

Povești cu sirene din cuvinte: Micul Prinț


Trec pe lângă Micul Prinț în fiecare dimineață. Vântul adie ușor, dar e răcoarea caracteristică nopților din deșerturi. Câteodată, când mă trezesc mai devreme, mă opresc lângă el și îmi las bicicleta rezemată de stâlp. Îmi cere să-i explic cum funcționează, și râde de mine când doar dau din umeri. Îi spun că-mi place planeta lui.
- Tu ai planeta ta? Mă întreabă, întinzându-mi o hartă a universului minții sale.
- Da, e planeta eșarfelor cu buline.
- Înseamnă că trebuie să ai o colecție întreagă!
Mă uit la eșarfa mea îmbulinată, singura pe care o am, și mă ridic să plec. Îmi complimentează ținuta când mă sui pe bicicletă, și îi fac cu mâna. Când mă întorc, am trei noi eșarfe cu buline în geantă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu