20.10.2014

Ice Cream Book Tag!



Sincer, de o săptămână sunt fără de nici un fel de laptop, iar cum este incredibil de incomod să scrii cam orice în afară de mesaje de pe telefon, a trebuit să mă mulțumesc cu o absență, deși tot ce îmi doream era să scriu recenzii și să iau partea la lumea internetului cu care mă înțeleg atât de bine. Nici măcar nu știu de unde să încep cu minunatul meu „noroc”, deci mai bine las discuția la o parte și mă rog să nu mai am probleme tehnice de nici un fel pentru zece ani de-acum încolo. Mă mir că nu mi-au ieșit fire albe până acum. Oricum, momentan (pentru că mai devreme am postat și o părticică de ce am mai scris și o să urmeze recenzii, muuulte, sper) vin cu o leapșă, pe care am primit-o atât de la furelise, cât și de la Leontina și țin să le mulțumesc amândurora! Mwa! Mi-a fost dor de blog și de lumea de pe aici ;w;

Reguli:

1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe! (toate semnele ăstea de exclamare mă fac să mă simt atacată, haha)


Înghețată cu aromă de unt de arahide: O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.
Nț, nț. Aici nu vorbim de lucruri pe care nu o să le fac, pentru că sunt prea multe să le înșir. Mai ales dacă sunt lucruri pe care vreau să le fac, atunci nu prea există. Pe scurt: dacă vreau să o citesc de mult timp, o voi citi. Cam indiferent cum o să dau de ea. Să zic totuși Daughter of Smoke and Bones, pentru că este genul de serie super hyped care probabil ori mă va dezamăgi, ori îmi va plăcea. Nu e printre priorități, dar sunt curioasă să văd ce are așa de minunat.

 Înghețată cu aromă de ciocolată: O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
Uhm, nu cred că am așa ceva? Până și cele mai frumoase cărți pe care le-am citit își pierd farmecul după un anumit rând; nu sunt de părere că o carte trebuie recitită prea des: de trei-patru ori într-o viață e un număr destul de acceptabil. Poate că voi da mai multe șanse cărților Circul nopții și Mândrie și prejudecată.



 Înghețată cu aromă de fistic: O carte cu o copertă verde.


Se aștepta cineva să fac o leapșă fără ca răspunsul la vreo întrebare să fie seria asta? 


Înghețată cu aromă de căpșuni: O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Cred că aici se vede că nu prea citesc cărți care să intre în astfel de categorii. Uhm... Cireșarii? Poate?

Înghețată cu aromă de lămâie: O carte cu un sfârșit acrișor.
Visătoarele de Alexandra Ares. În mare cartea a fost okay (îmi cer mii de scuze Leontinei, i-am promis o recenzie din vară și sunt atât de nașpa că nici acum nu a apărut ;w;), dar nu știu sincer de unde a venit sfârșitul ăla.

Înghețată cu aromă de mentă: O carte de copii care îți place.
Copila Stea de Jerry Spinelli, pe care o recomand oricui are nevoie de o carte drăguță, dar superbă.

 Înghețată cu aromă de vanilie: Cartea clasică favorită.
Mândrie și prejudecată de Jane Austen nu-și pierde niciodată farmecul.

Nu o să pasez nimănui leapșa, pentru că sunt o rebelă. Revin cu recenzii, sper ;w;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu