01.10.2014

September Wrap-Up


Cred că a fost cea mai bună lună de citit din întreaga mea viață, iar la challenge-ul meu de 40 de ani acest an, sunt cu 5 cărți în față! Yay (parcă văd că luna asta abia de o să termin o carte și o să ajung din nou în urmă ;w;).


  • Jocul îngerului și Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon, continuarea seriei Cimitirul cărților pierdute. O serie foarte bună, am adorat primul volum. Deși au fost mai slabe, din punctul meu de vedere, tot sunt cărți pe care le recomand din plin. 4/5
  • Iedera de Grazia Deledda. Nimic impresionant, a fost o carte simplă, despre probleme unor simpli oameni, care au întotdeauna rezolvări complicate. 2/5
  • Legendele clanului Otori de Lian Hearn. O serie frumoasă care mi-a sucit inima datorită personajelor superbe. O recomand! 5/5
  • Călătorii în timp. Antologie de povestiri SF sub Antuza Genescu. Au fost povestiri care mi-au plăcut mult, altele care nu m-au fascinat într-un anume bun, dar în întregime a fost interesantă. Printre primele mele scufundări în genul SF. Încă mă întreb dacă am făcut bine alegând tocmai cartea aceasta. 3/5
  • Caterina de Medici. Regina nopții însângerate de C.W. Gortner. Superbă! Mi-a plăcut foarte, foarte mult, intră la preferate și o recomand din toată inima tuturor, însă în special celor pasionați de historical-fiction. 5/5
  • Îngerul lui Saffy de Hilary McKay. O carte care se spune că ar fi de copii, dar care însă m-a prins și a reușit să mă păstreze interesantă. Am aflat că face parte dintr-o serie, pe care îmi doresc să o continui cât de curând. 4/5
  • Sinuciderea fecioarelor de Jeffrey Eugenides. Mă așteptam la mai mult. Nu zic și altceva, va urma o recenzie! 3/5
  • Unsprezece minute de Paulo Coelho. A lovit aproape de casă și cu atât mai mult m-a făcut să-mi placă. 4/5 
Vor apărea recenzii la toate cărțile menționate în acest wrap-up, mai devreme sau mai târziu. Le voi scrie. Dacă cumva cineva dorește să apare vre-una mai devreme, doar menționați. Mă bucur atât de tare să fiu înapoi! 

Un comentariu:

  1. Hei! :D Bine ai revenit! :* Neapărat să îmi notez cartea aceea, fiindcă sună superb! Vorbesc de Caterina de Medici, mă pasionează istoria ^_^ Și da, doresc ca această recenzie să apară mai repede, fiindcă mi se pare lipsit de farmec să îi citesc descrierea pe net, prefer să citesc o recenzie a cărții ^_^ Succes, spor la scris!

    RăspundețiȘtergere