22.10.2014

Autumn Melancholy- Leapșă


Iubesc toamna și cam tot ce ține de acest anotimp. Deci imposibil să nu iubesc și o leapșă pe acest subiect, nu? Mulțumesc atât creatoarelor acestui tag, pe care l-au dat mai departe și pe-aici, dar și Leontinei care la rândul ei mi l-a pasat. Este împărțit în două părți care sună la fel de interesant, deci să vedem ce răspunsuri o să am (apropo, pur și simplu adooor imaginea tagului).

Reguli:
- Atașează în postarea și bannerul tag-ului *dacă doriți, puteți prelua și cele două mini bannere (Quick Autumn Test și Correlations) sau puteți scrie voi cele douătitluri, e alegerea fiecăruia
- Dă mai departe tag-ul și altora


4 cuvinte care îți vin în minte atunci când spui ”toamnă”: frunze, eșarfe, bufnițe, culori
4 senzații pe care le simți în acest anotimp: frustrare, calm, fericire, melancolie
4 planuri pe care vrei să le îndeplinești în toamna asta: 140 de cărți citite (vezi goodreads), participat și terminat NaNoWriMo (deși mă îndoiesc?), terminat de citit seria Harry Potter (din nou, acțiune de pus sub semnul întrebării), mâncat plăcintă cu dovleac (nu-mi prea place să-mi pun astfel de goaluri pentru că mai niciodată nu le duc la sfârșit, deci de aia răspunsurile mele sunt așa lame)
Transcrie citatul tău preferat despre toamnă: Autumn...the year's last, loveliest smile. (iubesc anotimpul ăsta la nebunie)
Acum creează tu un scurt fragment/ câteva versuri dedicate/e acestui anotimp: Îmi voi îngropa sufletul sub frunzele de toamnă. Voi călca pe ele, iar ele vor crăpa sub greutatea unei carcase materiale, satisfăcând urechile unei inimi care urlă după jumătatea ei. În iarnă îmi voi îmbrăca blana de lup și mă voi întoarce după putreziciunea care va fi mai rămas. 




Covor de frunze:Cărți citite de tine cu un subiect mai trist, dar care au până la final un mesaj optimist (și ce mesaje ți-au transmis).
Cum să pictezi un mort de Sarah Hall, care în cele din urmă mă învață că orice s-ar întâmpla trebuie să mergi înainte. Și poate și faptul că viața nu este nevoită să-ți dea nici o explicație, deci ori te obișnuiești, ori înnebunești. 

Picături de ploaie: Ultima carte citită care te-a făcut să lăcrimezi și 2-3 cuvinte despre carte.
Splendida cetate a celor o mie de sori de Khaled Hosseini, care este o carte puternică, plină de imagini aprinse ale modului în care timpul curge indiferent de ce e în jurul lui. Are unele secvențe care nu sunt neapărat emoționante, dar care știu să atingă exact coarda potrivită pentru a scoate o reacție puternică de la tine. Recenzie aici.

Cană aburindă cu ceai/ ciocolată caldă: O carte care ți-a încălzit sufletul în zilele reci.
Am sincera impresie că a trecut prea mult timp de când am găsit o astfel de carte drăgălașă. Practic s-ar pune toate cărțile care m-au făcut să vorbesc despre ele la nebunie, însă în particular cred că o să numesc Cireșarii, este pur și simplu o serie superbă! 

Plimbare lungă prin parc: O carte cu multe pagini, pe care ai citit-o fără să simți cum trece timpul.
Vrei să spui că nu te așteptai să răspund la vreo întrebare cu asta? Uhm.... Moștenirea de Christopher Paolini, ultimul volum din seria aia cu dragoni cu care am înnebunit întregul internet (nu o să mă odihnesc liniștită până ce măcar o persoană încearcă seria datorită mie). 

Pulover călduros: Cea mai drăgălașă carte pe care ai citit-o. 
La întrebări de genul realizez că oricât de drăgălașe aș considera eu unele cărți, tot se găsesc subiecte dark și multe lucruri relativ problematice. Oups. O să menționez totuși Laleaua neagră de Alexandre Dumas, știu că mi-a plăcut foarte mult și am considerat-o imens de drăguță. 

Must (suc de struguri): O carte excesiv de siropoasă, plină de dulcegării. 
Uhm... Mda.... Invitație la vals? De ce am impresia că nu prea se încadrează? Off. Chiar nu știu ce să zic, de obicei nu am dat peste astfel de cărți, deci răspunsul meu va rămâne acest plictisitor autor român (mint, nu e deloc plictisitr, puteți să citiți Drumeș cu cea mai mare liniște sufletească că o să fie bun).

Dovleac sculptat: Lectura ideală pentru Halloween.
Pentru un Halloween vesel, recomand Circul nopții de Erin Morgenstern, pentru că nu veți mai putea ieși vreodată din atmosfera magică creată în acea carte. Iar dacă doriți ceva bloody și relativ disturbing, o să numesc The Scorpio Races de Meggie Stiefvater, o carte pe care o citesc momentan; mie mi se pare interesantă, dar mulți au fost șocați să afle exact cum stă treaba. Nu pot să bag mâna în foc că se va continua așa (sunt destul de sigură că va fi opusul totuși), dar o puteți încerca oricum. S-ar putea să-mi mai placă un YA. 

Această postare este programată, deoarece nu e corect să vă bombardez cu postare după postare. Leapșa merge mai departe la Andreea, pentru oricând găsește timp să o facă! Oricui îi mai place și dorește să o preia, considerați-vă cu ea deja în mână de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu