11.09.2014

In my mailbox #6

Ok, ok. Recunosc că nu m-aș fi așteptat vreodată să se strângă atât de multe cărți într-o lună și puțin, dar s-a întâmplat. Faptul că a fost vacanță și am tot umblat pe peste tot a fost un factor în plus, dar cert e că o să mă cumințesc. Din toate imaginile care urmează lipsesc cele 5 volume din seria Percy Jackson, pentru că deși le-am comandat, încă nu au sosit și nu am mai avut răbdare să aștept ca să scriu postarea asta. ((uhm, sub un read-more pentru că sunt multe poze și multă vorbărie).




Prima carte a fost Sinuciderea fecioarelor, pe care am primit-o de la verișoarele mele, aparent ca și cadou de ziua mea (deși la momentul la care am primit-o mai era o lună până împlineam 17 ani). După a urmat o ieșire în oraș, când am văzut și filmul Lucy, și am găsit Splendida cetate a celor o mie de sori, o carte pe care îmi doresc să o citesc de foarte mult timp și pe care sunt fericită să o am în sfârșit! A fost amuzant căci zărisem o carte de același autor, pe urmă eram „oh, poate e și cartea asta tradusă” și surpriză! era! Practic nu m-am putut abține să nu mi-o cumpăr. În poză mai apar trei semne de carte super adorabile, pe care le primești gratis de la Cărturești atunci când cumperi ceva. Sunt super îndrăgostită de ele ~


Continuând cu aceeași zi, am fost la anticariat (normal, cum să stea Sara departe de cea mai apropiată definiție de perfecțiune!?) și mi-am luat de acolo Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeș pentru că chiar îmi place cum scrie românașul nostru, plus că era la Clubul de lectură a lui Sayuki (nu am apucat să citesc cartea, dar e bine că o am) și Caterina de Medici, Regina nopții însângerate, știu că face parte dintr-o serie Iubire și destine, dar nu prea mi-a păsat. Mi-a plăcut mult coperta, îmi place de Caterina de Medici și am vrut să știu mai multe. Plus că este în perfectă stare.
Iar de la Auchan mi-am luat două cărți care s-ar încadra mai mult în cărți pentru copii (pe care apropo!! le ador!): E.T Extraterestrul pentru că mi-a plăcut mult filmul, iar cartea a apărut la aniversarea de 20 de ani de când a apărut filmul, și Mary Poppins, pentru că nu știu mai nimic despre ea decât că e o dădacă șmecheră și vreau să aflu. Plus că are niște ilustrații super drăguțe!


La un moment dat am făcut o scurtă excursie la bunica, și ca de obicei a trebuit să-i scanez biblioteca în căutare de ceva ce mi-ar plăcea. Am plecat de-acolo cu Stiletul de Ribakov, o carte pe care am citit-o prin clasa a șasea și care mi-a plăcut mult, dar era de-a părinților, și am vrut și eu propriul meu exemplar în propria mea bibliotecă (mă simt așa mândră când zic asta). Promit că o să o lipesc cândva. De Torente știu doar că e bună. Are 6 volume normal, doar că primul i l-am împrumutat verișoarei mele. E de dragoste, evident după copertă, dar sincer abia aștept să o citesc (AM PREA MULTE CĂRȚI PE CARE SĂ LE CITESC, HELP)


A urmat ziua mea după (cred că am stricat cronologia, parcă am fost la film după ce am fost la bunici, well... nu mai țin minte) șiii... Am primit de la o colegă Părul Venerei de Mihail Șișkin și mi-a zis că este o carte foarte bună care o să-mi placă și sper să fie așa pentru că până acum tipa mi-a recomandat doar niște cărți faine! Jocurile Daniei am primit-o de la fini, nu știu nimic despre ea decât că e groasă și compactă și are o copertă frumoasă. Îngerul lui Saffy am primit-o de la viitoarea mea colegă de cameră și cred că o să-mi placă! Synopsisul sună drăguț și eu, din nou, ador cărțile pentru copii.


Iar pentru că a fost ziua mea, mi-am permis să-mi fac de cap liniștită și mi-am cumpărat seria Cântul vrăjitoarelor de la anticariat. Sunt într-o stare bună și am tot fost pe-acolo și mereu mă gândeam dacă să mi le iau sau nu... iar pentru că fix de ziua mea a fost lucky day nr. 3, mi-am zis că dacă mai stau pe gânduri mult, o să mi-o ia altcineva înainte. Deci mda.


Iar după au urmat cumpărăturile pentru școală! Iar pentru că mi s-a cerut să pun și poze cu ce mi-am luat tura asta, iată-mă! Mi-a fost greu să-mi urc toate caietele pe care le-am cumpărat până sus (unde e lumină demnă de poze), așa că am urcat doar un teanc de 5. În realitate mi-am luat 15 caiete dictando mari pentru că deja când ajungi la filo în a unșpea de doare în pix de mate și orice la ce-ți trebuie pătrățele (pentru că nu mai există, muhahaha). Penarul mi l-am luat nou, este practic o bucată de pânză cu fermoar pe care normal ar trebui să faci chestii artistice. Eu am pus câteva insigne, niște ace de siguranță colorate și niște capse, cu motiv inspirațional: toamna. Eu zic că e drăguț. Mai încolo e singurul creion pe care mi l-am luat, care venea cu mine și gumă (minele nu am mai stat să le caut), dar are o culoare tare frumoasă, un mov vișiniu. Sticky notes colorate ca să le folosesc la a face însemnări în cărțile pentru școală (roz este pentru indici spațio-temporali, verde pentru caracterizări de personaje etc.). Plus câteva folii și dosare pentru că e important să mă păstrez organizată. 
Farfuriuța albastră (care de fapt e de pus pe pereți) am luat-o de la un secondand, iar deasupra ei stau niște ochelari aurii pe care i-am luat special pentru momentul când voi începe să-mi dau cu fangirl la Harry Potter. Aricioasa aia e un cadou de la prietena mamei cu care am fost, pentru că aparent sunt nașpa când sunt nervoasă și „îmi trebuie ceva să strâng ca să mă calmez”. Posibil să fi avut dreptate.


Gheișa asta superbă am luat-o tot de la un magazin cu chestii la mâna a doua și eram așa fericită! Cine nu crede în destin să vină la mine și o să am să-i dau exemple din viața mea până să se sature. Deci cum de, fix când m-am dus eu, aveau păpușa asta japoneză? Eh? Coincidență? I don't think so.


Și ca să închei postul într-un mod artistic (de ce glumele mele sunt atât de lame?), am luat și tabolul ăsta care nu este într-o stare chiar atât de bună pe cât mi-aș fi dorit să fie, însă care este superb și am primit reducere pentru că eram atât de îndrăgostită de el. Idk, I really really like it. 

Și cam atât! Percy Jackson va apărea în viitoare postare (când va fi și asta), iar pentru moment mă voi cuminți cu cumpăratul excesiv de cărți și mă voi pune să citesc cărțile pe care le am deja. Perfect pentru că mă voi implica activ într-un nou read-a-thon despre care vă voi vorbi cândva, până se termină vacanța. 

Mersi dacă ați ajuns până aici și să aveți o zi faină! ~

11 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt toate! Sper să îți placă Scrisoare de dragoste și Harry Potter, când te vei apuca de ea! Ochelarii aceea sunt pur și simplu adorabili, vreau și eu unii. ^^
    Vreau atât de mult Cântul vrăjitoarei, dar la anticariatul de aici găsești doar cărți gen Twilight. -.-
    Tabloul acela este atât de frumos! :) Mă bucur când oamenii cumpără artă, de obicei oamenii trec pe lângă tablouri și se duc să cumpere ceva ”folositor”.
    Toamnă frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, și eu sper să-mi placă. Sunt foarte entuziasmată pentru Harry Potter (gen foarte, foarte, foarte entuziasmată). Am început un cont pe Pottermore și până acum am ajuns doar la sortarea, pentru că voiam să aflu în ce casă sunt. Hufflepuff aici! Sunt atât de entuziasmată să fiu parte din fandom, chiar și cu 10+ ani întârziere.
      Stai liniștită că și eu am văzut la anticariat Twilight și și 50 de umbre ale lui Gray, deci nu cred că e nimic nou. Fiecare dă ce nu-i mai trebuie și pe urmă fiecare ia ce consideră.
      Cred că dacă te-ar auzi, mama te-ar certa să nu mă mai încurajezi să cumpăr atâtea prostii :)) Numai lucruri folositoare nu-mi iau.
      Mulțumesc, la fel și ție!

      Ștergere
  2. Welcome to the club, ca sa zic asa :)) Eu cred ca pana la urma toti ajungem la stadiul in care avem prea multe carti necitite.
    De majoritatea nu am auzit, dar ma bucur ca ti-ai luat Cantul vrajitoarelor, seria mi-a placut foarte mult, sper sa iti placa si tie :)
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar este un stadiu pe care nu-l doresc nimănui, mă simt sfâșiată și sfârșită :))
      Sper să-mi placă. Nu știu când o voi citi, curând sper, dar eh.
      Mersi!

      Ștergere
  3. Vai, vai, vai! :o Un haul mai frumos decât ăsta nu cred că se poate! Îți ador anticariatul, are atât de multe lucruri drăguțe în el și multe cărți noi. Anticariatul meu este cam la fel de perfect, muzică clasică, suveniruri, tablouri, vechituri și cărți multe, practic toți pereții sunt acoperiți cu cărți. E perfect acolo și cred că aș putea sta ore în șir acolo. Ultima dată când am mers acolo mi-am luat 2 cărți și, cel mai probabil, o să apară într-un haul viitor.
    Mersi mult de tot și pentru poza cu rechizitele! :D Să le folosești cu multă „plăcere” . E o idee atât de bună cu acele sticky notes micuțe, eu le folosesc doar pentru citatele preferate dintr-o carte, dar ideea ta e genială.
    Mie seria Cântul Vrăjitoarelor mi s-a părut okay, este o serie destul de plăcută, dar trebuie să ai mare grijă să nu te încurci în detalii, evenimente și personaje. Să ai spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, și anticariatul tău sună la fel de superb! Și pe-aici sunt mai multe și cu muzică, dar cel pe care-l frecventez eu are strict cărți (în patru limbi chiar, pentru că de ce nu? deși oferta este relativ limitată). Abia îți aștept haul-ul tău și dacă vreodată se întâmplă să trec prin orașul tău, trebuie să ajung la acel anticariat!
      Ah, eu mulțumesc că mi-ai cerut să le arăt, îmi place să fac asta și mă bucur că cineva a fost curios! Mersi și pentru faza cu ideea. Eu înainte însemnam diferit fiecare lucru în parte, dar le amestecam, așa că e mult mai ușor cu sticky notes.
      O să dureze ceva până să mă apuc de ea, am atât de multe serii și cărți, trebuie să mă gândesc la o ordine pe care să o urmez întâi.
      Mersi! ~

      Ștergere
    2. Da, este foarte frumos. E o atmosferă foarte plăcută, iar doamna de acolo e super drăguță. ^_^ Cu mult drag, Sara!

      Ștergere
  4. Ce cărţi superbe <3 Mereu când dau peste astfel de postări se trezeşte în mine o mică umbră de gelozie:)) Tabloul ăla e superb:3 Cât despre cărţi, îmi plac mult coperţile sau copertele? Nu ştiu exact cum e corect :( Cu siguranţă voi mai trece pe aci. Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Nu cred că trebuie, sunt sigură că și tu ai cărți frumoase!
      Conform DOOM2, ambele forme sunt corecte, „coperte” de preferat aparent, deși eu le folosesc lejer pe amândouă, cum îmi vine inițial la mână.
      Eu te aștept :*

      Ștergere
  5. Acum că am aflat părerea Leontinei despre "Cântul vrăjitoarelor". Oricum am de gând să-mi cumpăr trilogia, doar că aș mai vrea, totuși, niște păreri. Niciodată nu strică. :) Și, vai, cât de frumoasă e Geisha aceea! Să o stăpânești sănătoasă, ca să zic așa. :)) Și tabloul, de altfel e foarte frumos, imaginea acelei fete e foarte drăguță.

    Lectură plăcută cu toate cărțile pe care ți le-ai cumpărat, și că tot am văzut că ți-ai achiziționat și câteva pentru școală, baftă în noul an. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să o citesc în viitorul apropiat și să-ți ofer o părere care să nu strice. Sunt semi-încântată de serie (ceea ce înseamnă că, din păcate, va mai aștepta până după Harry Potter). Haha, mulțumesc frumos! ~
      Mulțumesc frumos, la fel!

      Ștergere