02.09.2014

August Wrap Up

Sau Sara devine și ea cool. Intru în rândul oamenilor și mă apuc și eu de wrap-ups. De fapt, nu fac asta ca să fiu cool (sunt deja!), ci mai degrabă ca să pot să văd evoluția mea, să pot ține cont de ce am făcut în afară de citit, și tot să fiu mândră de numărul pe care l-am atins. Fără altă vorbăraie, wrap-upul de lună august. Nu-mi vine să cred că a trecut doar o singură lună, am impresia că a trecut mai mult, dar mă rog.


Primele cărți pe care le-am terminat au fost al treilea și al patrulea volum din ciclul Moștenirea, și mi-am dus la bun sfârșit aventura (strigați ura) Eragon. Aici este rant-ul meu plin de sentimente și lacrimile copilăriei.

Datorită unui club de carte, am ajuns să citesc și Ready Player One, carte în engleză, care încă nu a fost tradusă și în română. Am sfârșit prin a-i da 3/5, iar recenzia e aici.

Am continuat cu o carte pe care am primit-o de împrumut, Adio, domule Chips, față de care nu aveam așteptări, și care nici nu m-a impresionat prin ceva anume. O lectură de 2/5, recenzia aici.

Am sfârșit luna cu Umbra vântului, o lectură foarte foarte bună, și recomand cam orice carte peste care dați de Carlos Ruiz Zafon. Aici recenzia.


Deeci, am ajuns la un număr de cinci cărți luna asta! Ceea ce e foarte bine! Se putea și mai bine, mult mai bine, însă media mea e cam 5 și am reușit să ating această medie, ceea ce este perfect. Nu cred că am citit într-o lună mai mult, însă de aia mai sunt și alte luni: să încerc.

6 comentarii:

  1. Felicitări, Sara! E super bine, eu am citi doar 3 cărți și asta ... nu e prea bine. :)) Mă rog, o să fie bine cândva. Mult succes și luna aceasta, sper să ia timp liber și să citești în voie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, și mie mi-ar plăcea să mă mențin constantă la acest număr :) Așa sper și eu ;w;

      Ștergere
  2. E foarte bine dacă citești 5 cărți în fiecare lună! Faci 60 pe an, un număr de cărți foarte frumos, aș spune!
    Lectură plăcută în septembrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, nu sunt chiar atât de constantă, pentru că există luni în care abia mă conving să citesc o piesă de teatru, sau să termin o carte de doar 180 de pagini. Eu sper s[ ajung la 40 până la sfârșitul anului, să văd acum dacă o să-mi iasă.
      Mersi!

      Ștergere
  3. Erai cool de mult fiindcă mi-ai recomandat cea mai faină carte, În căutarea oii fantastice. Chiar îți mulțumesc mult! Spor la citit și în septembrie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că ți-a plăcut! Mersi :)

      Ștergere