13.08.2014

In my mailbox #5

Sau sincer, eu lăudându-mă din nou. Astăzi am mers la cumpărături cu mama, și surprinzător, a fost extrem de plăcut și amuzant, deși foarte-foarte cald. Eu, obișnuită să îngheț de frig în casă, a trebuit să mă forțez ca să suport căldura groaznică de afară. Partea bună e că m-am tuns, deci mi-am simțit capul cu 80% mai ușor, și nici nu mi-a fost la fel de cald ca și când aș fi avut părul lung și des și mult.
Pe lângă faptul că mi-am luat o grămadă de prostioare (mi-am luat efectiv cam tot ce mi-a vrut inima și am găsit).


Primele lucruri pe care o să le arăt sunt drăgălășeniile astea două! Le-am luat de la un magazin cu chestii de mâna a doua, și dacă nu sunteți de aceeași părere cu mine (cum că magazinele ăstea sunt o mină de aur), atunci wow, lucky you. Prima chestie este de fapt o solniță, haha, dar eu o să o folosesc pe post de bibelou în biblioteca mea. Este o mică fantomiță super drăgălașă (mi s-a topit inima când am văzut-o), și a primit numele de Umbră (wow, ce inventiv din partea mea). Cea dea doua, păpușa de lemn țărăncuță (ale cărei mâini i se mișcă în față și în spate, scuză-mă, e incredibilă) a fost botezată Elain, și și ea va decora cât de curând rafturile mele. 


Lucrul pentru care sunt cea mai entuziasmată: seria Harry Potter. Aveam doar primul volum, iar acum am găsit la Auchan toate volumele, fiecare cu 10 lei. Nu m-am putut abține. Nu știu dacă ați citit sau nu această serie, însă când ești ca mine, total neștiutor în ale Hogwarts-ului, se simte. În modul în care percepi unele glume, în modul în care legi prietenii. Este o serie magică, un fenomen, curent internațional. Iar iată-mă dorindu-mi să iau și eu parte, ani și ani mai târziu. Deși eu merg pe ideea de „Mai bine mai târziu decât niciodată.”

Am ajuns la al patrulea și ultim volum din Eragon. Mama l-a citit deja, și acum e o atmosferă ciudată când este adusă în discuție cartea asta, pentru că eu încerc să mă abțin din a întreba, iar mama încearcă să se abțină din a-mi spune.
Și mda, cam atât am avut de spus și arătat. Sper să aveți o seară/zi faină!

7 comentarii:

  1. Sunt foarte, foarte drăguțe chestiuțele alea două! Mai ales țărăncuța, iar numele pe care i l-ai ales este unul foarte frumos și inspirat. ^^ Să știi că și mie-mi plac mult astfel de magazine, deoarece ce reușești să găsești acolo, mi se pare de-a dreptul magic. Și, și, îmi mai plac și magazinele care vând lucruri vechi, gen brățări făcute de mână, sau lănțișoare, și inele. Chestiuțe drăguțe și frumoase! Sunt înnebunită după ele!

    Eu nu am citit seria "Harry Potter", și să știi că eu merg pe o anumită chestie cu astfel de cărți care sunt apărute de mult și au fost citite de atâția și atâția. Atunci când le citești când nu mai sunt pe val, și o faci pentru tine, în liniște, ai satisfacția aia mai mare, cum că nu te mai presează nimeni. Și cred că mi le voi cumpăra și eu cândva, deoarece, după mine, ar da bine în bibliotecă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sunt de aceeași părere cu tine, și magazinele de antichități le frecventez destul de dus (sunt în drumul spre librărie, și na). Iubesc absolut totul la astfel de magazine, mi se oprește inima la cât de drăguțe sau superbe erau unele lucruri mai demult.

      Cred că ai dreptate! Să știi că da, arată foarte, foarte bine în bibliotecă, toate puse acolo. Eu tocmai am realizat că sunt în urmă cu absolut toate seriile populare. Harry Potter o să o încep probabil cu puțin înainte să înceapă școala, iar după (dacă ai mei o să-mi respecte cererile și o să mi-o cumpere de ziua mea), seria Percy Jackson. Și după mai urmează încă vreo cel puțin 5 serii pe care vreau să le citesc neapărat, și nu știu cum să fac față, aaah ;w;

      Ștergere
  2. Și eu am multe figurine sau păpușele din lemn/porțelan, dar nu mi le cumpăr ci doar le primesc. Sunt adorabile amândouă! :)
    Cât despre seria Harry Potter, știu cum se simte când ești pe dinafară. Am fost și eu până anul trecut, iar acum nu-mi pot scoate din minte lumea magică de la Hogwarts. E posibil totuși să nu-ți placă atât de mult, știu persoane care încearcă prea mult să găsească înțelesul cărților și ”profunzimea” și pierd ceea ce vrea cartea să transmită și anume universul copilăriei.
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, ce drăguț! Mersi :)

      Nu știu, e un sentiment ciudat când vezi atât de multe persoane intrigate de întreaga lume, vărsându-și pasiunea pentru seria asta oriunde, iar tu ești aici, neînțelegând ce se petrece. Nu cred că o să fiu genul ăla de persoană, eu ador cărțile pentru copii și probabil că o să-mi placă și de-acum încolo. Dacă există profunzime, nu cred că o voi rata, dar nici nu o caut în mod intenționat.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Mă bucur că nu sunt singura care, pe lângă cărți are o groază de decorațiuni în bibliotecă! Hihi, sunt simpatice! Nici eu nu am citit seria HP din păcate, dar mă tentează tare tare!
    Să ai o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le ador, am impresia că dau personalitate locului! Și pe mine mă tenta de mult seria, și când am văzut și cât de ieftină este, a trebuit să mi-o iau!

      Ștergere
  4. Foarte drăguțe cărțile. Spor la citit :)

    RăspundețiȘtergere