21.08.2014

Leapșă: Summertime Madness


Țin să mulțumesc Ancăi, Leontinei și Andreei pentru că s-au gândit la mine când au dat de tagul ăsta! Mersi!

1. Arată o carte cu o copertă care să inspire vara!


Puteam să jur că toate cărțile la care mă gândisem se vor potrivi, dar de fapt erau toate de toamnă (hah, toamna e vara mea). În cele din urmă am ales Valentine de Adriana Trigiani, o carte pe care încă nu am dus-o la bun sfârșit, deși am început-o de vreo două ori deja.

2. Alege un loc fictiv care ar fi destinația perfectă pentru vacanța de vară.
Cred că mi-ar plăcea să fiu în lumea Sword Art Online. Am iubit cărțile și iubesc în continuare seria, iar lumea aceea, care are o limită atât de subțire între virtual și real, cred că mi-ar plăcea enorm. Să pot să intru cu adevărat în interiorul unor jocuri, să le trăiesc... Mi se pare un vis care ar putea fi realizabil în 10 ani. Deci practic, mi-aș dori să merg în viitor? Nu e chiar o destinație de vară, dar este primul loc care mi-a venit în minte (asta ca să nu dau exemple din Eragon, iar).

3. Ești pe cale să pleci cu avionul până la locul tău de vacanță. Ce carte îți iei cu tine ca să dureze tot zborul?
Nu am mers niciodată cu avionul, și presupun că depinde și de distanța pe care îmi doresc să o parcurg, ca să știu ce carte aș vrea să iau. Însă, oricum, eu niciodată nu plec doar cu o singură carte, pentru că s-ar putea să nu-mi placă, și atunci ce mă fac? Aleg mai multe. Și deși nu am cărțile la momentul acesta, mi-ar plăcea să citesc Tides de Betsy Cornwell, A thousand splendid suns de Khaled Hosseini.

4. Ai un caz de summertime sadness, ce carte alegi pentru a-ți reda zâmbetul pe buze?
Nu am cărți amuzante sau vesele, și de obicei, când sunt tristă, citesc o carte tristă, care să-mi ia tristețea mea inițială și să o înlocuiască cu cea din carte. După ce termin de citit, dispare și toată tristețea.

5. Ești pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca și companie (beach babe, if you know what I mean?)
Murtagh din Eragon.I love boys that self-loath themselves and all they need is a gentle, caring touch. Și poate că și Victor din Cireșarii, eram atât de îndrăgostită de el ;w; Nu sunt atât de pasională cu personajele din cărți (mă găsiți mai degrabă pe la raionul manga/anime cu all the feels)

6. Pentru a-ți asorta înghețata vrei un ice cool sidekick. Ce personaj sidekick alegi?
Robin Hood, poate? Sau poate Lady Yehonala, Împărăteasa Orhidee, din Ultima împărăteasă. Wow, cât de ignorantă sunt în legătură cu personajele din cărți, nu prea mă veți vedea prea pasională în legătură cu ele, oups.

7. Împarte atmosfera de vară! Cui îi dai tagul mai departe?
Nimănui. Majoritatea persoanelor l-au făcut sau l-au primit deja, dar dacă umblă cineva pe-aici și vrea să-l facă, este liber!

Eu, la o săptămână după ce am terminat Eragon, sunt cea mai bună în România pe QuizUp la Inheritance Cycle, am dat reblog la fanarturi și edituri de s-a săturat lumea de mine, și am găsit un fanfiction super fain și care-mi rupe inima. Asta spune multe despre cât de blocată sunt, încă. Momentan citesc Adio, Domnule Chips, și sper să o termin azi și probabil că voi reveni cu recenzia azi/mâine. Voi ce mai faceți?

5 comentarii:

  1. Cum de nu m-am gândit la SAO? Bine, nu sunt eu cu jocurile și probabil aș muri în zece secunde acolo :)) Dar tot mi se pare frumos jocul ăla. Ziceai de cărți, știi cumva unde se pot citi? Voiam și eu să le citesc, acum că a început și SAO II, și habar nu am de unde să le iau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că și eu :)) Deși îmi place să mă joc diferite jocuri, sunt leneșă și comodă, și nu mă prea pricep la tehnici și chestii, eh.

      Eu le-am downloadat în format PDF, în engleză și le-am citit anul trecut (parcă?). Link-ul de unde le-am luat eu nu mai e, însă am găsit aici:

      http://www.vn-meido.com/k1/index.php?topic=1198.0

      Sper să meargă!

      Ștergere
  2. Nu am facut inca leapsa, dar planuesc sa o completez cat de curand.
    Imi place raspunsul tau de la punctul 2, eu nu m-as fi gandit la asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit Valentine și mi s-a părut destul de simpatică, îmi plac cărțile chick lit și asta a fost una destul de plăcută. :D

    RăspundețiȘtergere