03.08.2014

In my mailbox #4

Sau sincer, probabil primul post din această rubrică care să fie ca la carte. O să prezint cărțile pe care fie le-am cumpărat sau primit în ultimele 2-3 luni.


În primul rând, la puțin timp după prima vizită la anticariatul din Brașov, a urmat și a doua, de data asta însoțită de tata, așa că mi-a plătit el toate cărțile. Nu știu dacă să le numesc propriile mele achiziții sau cadouri de aproape sfârșit de an școlar. Oricum ar fi, mi-am luat două cărți de Alexandre Dumas, în spiritul iubirii mele pentru acest clasic, Prep de care am auzit numai lucruri bune, deși nu știu exact când o să mă apuc de ea. Vânt de răsărit, vânt de la apus o aveam împrumutată de la verișoara mea de aproape un an, mi-o recomandase că i-a plăcut, și pentru că am găsit-o foarte ieftin (în jur de 2 lei), am zis că nu strică să o iau. Misterele Londrei le-am luat doar pentru că numele autorului mi se părea foarte foarte cunoscut (mai târziu am aflat și de ce) și tata a insistat să le iau totuși. Toate în total au fost aproximativ 30 de lei. Și uite de asta iubesc eu anticariatele atât de mult.


Aici nu prea e mult de zis. Adam și Eva am primit-o la premiere. Am auzit că e bună și mult mai interesantă ca alte cărți ale lui Rebreanu, dar nu e pe lista de cărți pe care chiar îmi doresc să le citesc. 320 de pisici negre le-am cumpărat dintr-un anticariat din Baia Mare, cu 3 lei. Mi s-a părut un titlu bun, mai ales că eram curioasă în legătură cu această autoare. Fun fact: am un vecin care a cunoscut-o.


Și lucrurile pentru care sunt cea mai entuziasmată pentru că sunt și cele mai recente: seria Legendele clanului Otori, pe care am cumpărat-o după ce o prietenă de-a mea a lăudat cărțile astea în lung și lat. M-a convins în cele din urmă să le dau o șansă, și sper să-mi placă, mai ales că se întâmplă într-o Japonie medievală și magică. Dragonul Majestății sale m-am decis să o iau abia după recenzia pe care a făcut-o Andreea, deși am văzut-o cu luni buni înainte, însă nu am fost convinsă dacă merită sau nu. Abia aștept să o citesc (deși nu o să mă apuc chiar imediat, după ce termin Eragon o să am nevoie de o pauză de la dragoni, doar ca să nu mă satur de ei). 


Surpriza drăguță a acestui post este această oaie plictisită aka jucăria care mi-a picat la Happy Meal de la Mc. Și lumea zice că sunt prea mare pentru așa ceva. Pff. Mă rog, se deschide, așa că i-am găsit o întrebuințare foarte bună: TBR Jar. Adică o să mă apuc să fac bilețele cu cărțile necitite, dar pe care vreau să le citesc, le adăpostesc în oaie și când nu știu ce să mai citesc, extrag câte un bilețel. Am fost tare entuziasmată când mi-a venit ideea, haha.


Și asta este poza de grup. Wow. Mă întreb sincer dacă o să apuc vreodată să citesc toate cărțile pe care vreau să le citesc, pentru că începe să mi se pară din ce în ce mai imposibil, mai ales că m-am apucat de recitit cărți pe care le-am citit deja. Oups. Plus că încă vreau să mai îmi cumpăr pe puțin 10 cărți și doar... *plânge*. Oricum, să aveți o zi faină! Cândva, cândva, o să vin și cu recenzia la Invitație la vals și poate că diseară o să încep și o rubrică wrap-up! Vedem.

11 comentarii:

  1. Lectură plăcută!
    Oaia aia e așa cuuute, nu pot să trec peste :x "320 de pisici negre" e o carte super amuzantă, doar că e a treia din seria Melania Lupu, și cred că sunt 5 în total, mama le are, trebuie să le citesc și eu cândva anul ăsta pe restul, poate. Cărțile ei sunt foarte drăguțe, și amuzante. Acum aflu și eu de seria "Legendele clanului Otori", adică tot vedeam al treilea volum pe Libris și am tot fost tentată, dar nu știam că e parte dintr-o serie, ai bine că m-am abținut :))
    Wishlistul e de obicei fără sfârșit, eu mereu zic că nu am multe pe listă și tot timpul mai găsesc câte una de adăugat, nu se mai termină :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu de serie, dar din câte am înțeles, nu trebuie citite în ordine în mod neapărat, ca să înțelegi una separat, deci cred că sunt ok. În orice caz, mai am „Bună seara, Melania” și „Cianură pentru un surâs” pe undeva prin casă, dar mda, prea leneșă să caut. Eu am citit de la ea doar „Dispariția statuii din parc”, dar eram prea mică, nu am înțeles mai nimic, așa că am rămas reticentă în a citi Rodica Ojog-Brașoveanu.
      Cam așa e și la mine, dar mă rog, e bine măcar să știi că le ai, să nu intri în pană de tot.

      Ștergere
  2. Ce cărți frumoase, Sara. Mi-a fost dor de tine! :)
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și mie mi-a fost dor, abia aștept să-ți mai citesc din viitoarele postări!
      Mersi :)

      Ștergere
  3. Heeeei, Sara!
    Numai cărți frumoase aici! Lectură plăcută și mă bucur că te-ai întors. Sper că a fost frumos și te-ai distrat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și eu mă bucur că am revenit, și da, mi-a plăcut la nebunie această excursie!

      Ștergere
  4. Succes la citit! Nu esti singura, si eu am o lista lunga de cumparaturi in materie de carti.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Din păcate, lista asta mereu se lungește, haha.

      Ștergere
  5. Ahhhh..Dumas! <3 ohmoo...am si eu primul volum din "Misterele Londrei" Tot editia asta, dar e chiar un pic mai veche (ador cartile vechi <3 ) dar n-am reusit s-o citesc inca pentru ca nu am volumul 2 :( Ai citit-o, apropo? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac cărțile vechi, deși de ceva vreme încoace realizez că arată foarte frumos în bibliotecă și cărțile noi.
      Nu, încă nu am citit-o, din păcate. Dar când o voi citi, recenzia va apărea oricum pe blog.

      Ștergere
  6. Ai, ai, ai! Deci primulele cuvinte pe care trebuie neapărat să le spun sunt: hulala, ți l-ai luat și tu pe Temeraire, dragul și scumpul de Temeraire! ^^ De-abia aștept să-ți citesc recenzia, chiar dacă va mai dura ceva, dar nu contează, deoarece voi aștepta cumințică. :D

    Și vai, ce oaie super, super cute! Și întrebuințarea pe care i-ai găsit-o chiar mi se pare super inspirată și foarte folositoare! În felul ăsta nu trebuie să tot stai să te gândești ce carte să începi, și după când vezi că nu prea-ți place, să te întrebi de ce ai ales-o. Așa, dai vina pe oaie! :)) Glumesc, e foarte drăguță!

    Lectură plăcută să ai! :)

    RăspundețiȘtergere