16.08.2014

Behind the blog

Mulțumesc foarte mult Andreei pentru această leapșă super drăguță! Cum eu ador să vorbesc despre mine, cum se putea să nu fiu entuziasmată de acest tag?

Reguli:

  1. Trebuie să răspunzi sincer.
  2. Trebuie să iei imaginea tagului și să o încorporezi în postare
  3. Tăguiește câți mai mulți din bloggeri tăi preferați

Cerințe: 
Vor fi 7 întrebări pe care le ia toată lumea și 4 lucruri (sau mai multe) pe care vrei tu să le știe lumea despre tine.


1. Din ce oraș ești?
Nu o să spun localitatea propriu-zisă, este oricum mult mea mică și nesemnificativă pentru populația internetului. O să spun că de baștină sunt de pe Valea Prahovei, însă la suflet mă consider brașoveancă. Toți prietenii și de fapt, toată viața mea, se învârt în jurul Brașovului, iar orașul natal îl urăsc cu tot ce am mai pasional în mine.

2. Câți ani ai?
Imediat 17! Aaah, sunt entuziasmată să mai cresc un pic (deși nu știu dacă ar trebui, haha, de fapt încep să mă simt bătrână) și dacă cumva anul ăsta va fi la fel de bun ca al 16-lea, eu voi fi foarte fericită.

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Cartofii sub orice formă, pizza și orezul ca și mâncare. Îmi place să mănânc și pun mult accent pe gustul bun al mâncării care-mi ajunge în stomac (iar ha, asta se vede). Ca și desert, prăjiturile mamei, în special una cu trei feluri de cremă și frișcă și sincer, este cea mai bună chestie pe care am mâncat-o vreodată.

4. Care este cel mai mare vis al tău?
Pff, niciodată nu am știut exact ce să răspund la întrebarea asta, de obicei visele mele nu au fost luate în considerare pentru că nu erau mărețe. Mi-aș dori să ajung să călătoresc mult, să-mi satisfac curiozitatea și setea de a vedea și afla, dar în același timp mi-ar plăcea și să lucrez într-o librărie sau bibliotecă.

5. Cea mai mare frică a ta este:
Urșii. Oh Doamne, sunt terifiată de fiecare dată când trebuie să merg pe lângă o pădure (problemă cam greu de evitat pe unde stau eu). De asemenea, podurile, moartea tragică, ura din partea altora, pierderea prietenilor pe care-i iubesc și dezamăgirea celor la care țin. Cam greu să le țin față tuturor acestor frici, ca să fiu sinceră.

6. Care este citatul tău preferat? Dar motto-ul?
O să zic la momentul actual, pentru că cel puțin citatul se schimbă foarte, foarte des. Deci: No matter how careful you are, there’s going to be the sense you missed something, the collapsed feeling under your skin that you didn’t experience it all. There’s that fallen heart feeling that you rushed right through the moments where you should’ve been paying attention. 
Și ca și motto: What you allow, is what will continue. Pentru că după luni și luni de tumblr, în sfârșit am o colecție impresionantă de citate motivaționale de care încerc să mă leg tot timpul, ca să-mi cresc stima și dragostea de sine, dar și motivația.

7. Aici o întrebare (sau mai multe) pusă de cititorii tăi. Revin-o cu un edit.
Dacă sunteți curioși sau vă interesează un aspect al plictisitoarei mele vieți, poate aruncați cu câte o întrebare în mine?
[EDIT]
În primul rând vreau să mulțumesc tuturor pentru urările frumoase, am avut parte de trei zile superbe și pline de voie bună și fericire! Acum, întrebări:

Care este cel mai frumos loc pe care l-ai văzut?
Ok, aici o să am un răspuns cam aiurea, pentru că este de fapt un baraj dintr-un sătuc pe care l-am vizitat. Când l-am văzut, am fost total obsedată, l-am considerat locul ideal pentru a citi Eragon. Zilele următoare m-a prins ploaia, nu s-a mai putut ajunge la barajul respectiv și am rămas și fără poză. Dar jur, îți taie respirația. Este un mini-mini-lac în care poți să te bălăcești, și ești înconjurat de pădure din trei părți. Nu prea sunt eu genul cu natura, dar locul ăla era superb.
Iar ca următor loc, ar fi centrul vechi al Brașovului, care încă are să-mi arate locuri noi și fascinante, chiar și după doi ani.

Care este cel mai frumos loc pe care vrei să-l vizitezi?
Machu Pichu probabil, de pe vremea când îmi dădeam cu fangirl la istorie și absolut tot ce avea legătură cu asta. Încă vreau să ajung în locul respectiv, și nu știu dacă este cel mai frumos, însă este primul care mi-a veit în minte când am citit întrebarea.
Ce ți-ai dori să schimbi pe Pământ?
Mi-ar plăcea ca, culmea, oamenii să fie mai indiferenți în legătură cu viața altora. Pur și simplu, atâta timp cât o persoană nu îți este apropiată și nu îți cere sfatul, tu să nu ai ce comenta în legătură cu alegerile pe care le face. Este important să știm limita, și deși sunt și eu o bârfitoare, știu că alegerile fiecăruia sunt influențate de o grămadă de lucruri, iar noi suntem probabil cei mai puțin în măsură să judecăm viața unei persoane indiferente existenței noastre.
De-ar fi să poți face orice (dar orice), ce ți-ai dori să faci?
Am citit o postare super interesantă pe tumblr, deci o să fur răspunsul de acolo: să manipulez probabilitatea. Gen, probabilitatea de a avea mâine un pisoi? De la 0% la 100%. Surpriză! Am un pisoi. Probabilitatea de a se îndrăgosti un blond cu ochi albaștri de mine e doar 5%? Hai să o facem 100%. O mie de băieți blonzi cu ochi albaștri îmi trimit flori acasă. Ah, ce vise.
Care este cea mai bună și cea mai proastă carte pe care ai citit-o anul acesta?
Cea mai proastă, cu siguranță, Orașul Oaselor. Am fost atât de dezamăgită de cartea asta, nici măcar nu am cuvinte să spun cât de groaznic a fost să o duc la capăt. Nu înțeleg faima seriei asta, eu aș fi omorât fiecare personaj de cel puțin trei ori. 
Cea mai bună o să fie egalitate între Circul nopții, carte care m-a fascinat complet și pe care o recomand din toată inima oricui care e gata să citească ceva superb și splendid și, consider eu datorită stilului de scris, revoluționar. Iar a doua, Moștenirea, volumul patru din Eragon, pentru că a fost un volum plin de încărcătură emoțională, personajele au ajuns la apogeul evoluției lor, și sunt pur și simplu extrem de încântată de modul în care totul s-a întâmplat în volumul ăsta.
De-ai putea să-ți vezi viitorul, cum ți-ai dori să arate?
Eu, într-un apartament mititel, dar drăguț, cu multe plante și o pisică neagră, o bibliotecă mare și o cameră plină cu toate lucrurile care-mi aduc aminte de perioade fericite din viața mea. Multe căni super drăguțe și bibelouri adorabile. Lucrătoare poate într-o librărie sau bibliotecă. Eventual o fetiță drăgălașă. Un soț drăgăstos. Fericire.

Dacă ai putea să ai o anumită vârstă pentru restul vieții tale, care ar fi?
Probabil că 21. Nu se zice „Forever 21” degeaba, bănuiesc. Mă gândesc că este un moment de pace interioară, în care începi să realizezi cum ți se va contura viitorul, iei decizii pentru acel viitor, observi dacă relațiile de prietenie mai rezistă, începi relațiile de iubire. Abia atunci se începe o nouă etapă cu adevărat, și atunci pășești cu adevărat în maturitate. (deși nu știu de ce am un feeling că o să fiu foarte sucită la vârsta aia).
Dar în același timp, poate și 16. Deși anul ăsta și-a avut și părțile rele, l-am considerat unul din cele mai fericite, pentru că absolut toate relațiile mele de prietenie s-au strâns, am scăpat de prietenii falși și relațiile toxice din viața mea, am început să mă ușurez de așteptările altora, și am făcut pași înainte spre împlinirea sinelui meu ideal. 
Deci da, probabil că una dintre aceste două vârste, oricum aș vrea să rămân relativ tânără. Chiar și-așa, nu am încă 17 și deja mă simt bătrână...



Câteva lucruri despre tine: Cred în magie și reincarnare, sunt feministă și probabil că asta nu îmi va permite să mă las călcată în picioare. Mă consider călătoare în căutarea propriului destin. Mă enervez repede, sunt stângace, mi-am dorit să port ochelari și îmi place să plâng. 

Leapșa o pasez mai departe Ancăi, Oanei și lui bobiță! Dacă o mai dorește cineva, are verde la furat. 
Eu o să fiu plecată până marți, sunt super entuziasmată de plecarea asta scurtă pentru că o să stau cu o prietenă tare dragă mie, și o să-mi revăd mulți alți prieteni pe care nu i-am mai văzut de când am terminat vara, deci yay.

4 comentarii:

  1. Eu am primit leapșa de la Pufuleț și am decis să o completez chiar acolo, mie îmi ia ani ca să completez lepșe. Referitor la 7 ... hm ... Care e cel mai frumos loc pe care l-ai văzut ?
    Să ai o mini-plecare frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ți-am văzut întrebările pe blog, dar la cea cu bijuteria am nevoie de aparatul foto pe care în momentul ăsta nu-l am în posesie. De-abia mâine, sau cel târziu luni îți voi răspunde. :) Referitor la tine, păi, să vedem:

    1. Care este cel mai frumos loc pe care vrei să-l vizitezi?
    2. Ce ți-ai dori să schimbi pe Pământ?
    3. De-ar fi să poți face orice (dar orice), ce ți-ai dori să faci?
    4. Care este cea mai bună și cea mai proastă carte pe care ai citit-o anul acesta?
    5. De-ai putea să-ți vezi viitorul, cum ți-ai dori să arate?

    Mini-vacanță plăcută, dragă Sara! Și să te distrezi alături de prieteni! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place citatul ales. Și eu găsesc foarte multe pe tumblr și le păstrez pentru a-mi crește încrederea și curajul.
    Întrebare? Păi, dacă ai putea să ai o anumită vârstă pentru restul vieții tale (câți ani ai trăi și în mod normal) care ar fi?
    Mersi de leapșă! Distracție plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai facut tagul creat de mine, aveam impresia ca te-am taguit si eu... se vede cat de multe-mi amintesc...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere