02.07.2014

Social Media Book Tag



Am primit o leapșă tare drăguță de la Dubhe, mulțumesc frumos! O să primesc câte o rețea de socializare, iar fiecare vine cu câte o întrebare despre cărți! Ei, v-am spus eu că sună fain!

Twitter: Cea mai scurtă dintre preferatele tale
A trebuit să umblu pe goodreads ca mai întâi să-mi văd preferatele, și pe urmă să mă gândesc care e cea mai scurtă, însă Mic dejun la Tiffany câștigă acest titlu. Nu o am în bibliotecă, am cumpărat-o ca și cadou și mi-am permis o seară fără nimic altceva în afară de citit, doar ca să o termin. M-a distrus emoțional, așa puțin, este foarte frumoasă și cred că are doar în jur de 100-150 de pagini (nu mai țin minte cu exactitate, știu doar că era subțirică).

Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești
Ha, nu cred că am așa ceva. În primul rând, nu prea am persoane care să mă preseze, iar dacă au făcut-o, încă nu am citit cartea respectivă (Umbra vântului, da, despre tine vorbesc). Însă pot să zic că am citit Orașul Oaselor și Să nu mă părăsești „presată” de popularitatea uriașă de care se bucură în rândul iubitorilor de cărți, și de ambele am fost dezamăgită (iar ambele recenzii se regăsesc și pe blog, deși recunosc că am fost cam rea în legătură cu prima carte menționată- deși pe bună măsură).

Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool
Eragon? Pot să zic că a fost cartea asta, în România găsesc odată la 126 de oameni câte o persoană care a citit cartea asta, deși comparativ cu faima pe care a avut-o prin America, am fost ani lumină întârziată. Altceva nu-mi vine în minte, pentru că tot ce am citit și e relativ cool, am citit-o tocmai pentru că se presupunea a fi cool, iar restul cărților citite sunt fie clasici, fie cărți care nu au fost cool și deși eu aș vrea să fie, nu sunt.

Myspace: O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu
Toate pânzele sus! de Radu Tudoran. Știu că am citit-o într-o vară, pentru la școală, și știu că nu mă capta în mod special, dar acum că stau să mă gândesc, nu-mi amintesc nimic din părerile pe care le aveam despre cartea asta. Îmi vine în minte un singur personaj din cartea asta, iar în rest sunt în ceață cu orice altceva.

Instagram: O carte atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie
Cam un sfert (nu chiar, dar pe-acolo) din instagramul meu are poze cu cărți, însă cea mai cea este cu siguranță The Night Circus, are onoarea de a fi fost fotografiată de 2 ori, dar și aceea de a fi veșnic în inima mea din cauză că este s-u-p-e-r-b-ă!

Youtube: O carte care ți-ai dori să devină film
Înainte să-mi nominalizez aici preferințele, țin să spun că poate există totuși film, însă eu nu sunt la curent și sper că voi fi scuzată. Acum, pe lângă bineînțeles, The Night Circus, despre care totuși are drepturile de filmare cumpărate și se zvonește că ar putea să apară în 2017, aș mai zice Copila Stea, Fahrenheit 451 (deși parcă era un film?), Fetele Gallagher (ca și serie cred că ar fi drăguță, dacă s-ar face cum trebuie), și implor după remake-uri pentru Eragon și Hoțul de cărți. 

Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor
Contele de Monte-Cristo! Clasicii nu vor muri niciodată, iar Alexandre Dumas este un geniu, iar această carte este printre preferatele mele, iar ca să mai pomenesc și de un român, Cireșarii de Constantin Chiriță pe care îi văd ca pe o lectură obligatorie (am citit un volum pe zi, la țară, atât de îndrăgostită eram de seria asta).

Și asta a fost! M-am simțit puțin mai melancolică, m-am dus mult spre ultima parte a copilăriei mele cu câteva dintre cărțile menționate, dar totul e bine când se termină cu bine. Mâine voi posta și cealaltă leapșă pe care am primit-o, împreună cu un tur al bibliotecii mele (pentru că da!! în sfârșit am rafturi!!). Până atunci, invit la completat această leapșă pe bobiță și Andreea ~

8 comentarii:

  1. Ce leapșă drăguță! Trebuie să notez undeva „Mic dejun la Tifanny”, vreau de mult să văd filmul, dar nu pot să fac asta fără să citesc cartea. Ai, ai, ai... câte cărți trebuie să citesc! Cum se spune? So many books, so little time!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am și uitat! Abia aștept să-ți văd biblioteca!

      Ștergere
    2. Poți să o faci și tu, sunt curioasă în legătură cu ce răspunsuri ai da!
      Și eu vreau să văd filmul, deși nu știu când o să apuc să o fac, eh.
      Mulțumesc, abia aștept să o împărtășesc! ~

      Ștergere
  2. Alexandre Dumas este pur și simplu perfect. (și tatăl și fiul)
    Mă bucur că ți-a plăcut leapșa! :) Foarte frumoase alegerile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încă nu am citit nimic de la fiu. Am încercat la 12 ani „Dama cu camelii”, dar tata mi-a smuls-o din mână spunând că nu e de mine :))
      Mulțumesc mult pentru leapșă!

      Ștergere
  3. Ce leapșă frumoasă! "The Night Circus" îmi face zile fripte! O văd peste tot, și vreau atât de mult să mi-o cumpăr! Într-adevăr, "Contele de Monte-Cristo" este o carte de excepție; am văzut filmul de nu știu câte ori, și parcă de fiecare dată îmi place tot mai mult.

    Mulțumesc frumos pentru invitație! O voi face și eu astăzi, și sunt curioasă și de cealaltă leapșă pe care o vei face. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți placă, în cele din urmă, când o să o citești! Surprinzător, nu am văzut niciodată filmul până la capăt; de fiecare dată încă nu citisem cartea și nu aveam răbdare până la sfârșit. În schimb, am văzut anime-ul (da, eu un anime făcut, dar e dubios rău și nu foarte accurate, deci nu cred că-l recomand).

      Abia aștept să-ți citesc răspunsurile!

      Ștergere
    2. Pe bune!? Există anime după el? Ciudat! Nu am auzit niciodată că ar fi și un anime după carte. Eu nu prea mă dau în vânt după anime-uri, foarte rar găsesc unul care să-mi placă, așa că dacă spui că nu se merită, nu mă voi uita. Ținând cont că tu le ai cu așa ceva. :)

      Ștergere