03.07.2014

Bookshelf Tour and Book of Books Tag


O să încep mai degrabă cu leapșa, pe care am primit-o de la Dubhe, mulțumesc frumos! În ce constă? Trebuie să scrii cuvântul „book” cu ajutorul cărților, însă făcute turn. Eu am fost puțin leneșă și am folosit de două ori același O făcut. Și de folosit cărți, în mare le-am folosit pe aceleași, edițiile mele hardcover, pentru că nu am vrut să-mi stric ordinea de la rafturi, după ce ieri am stat două ore să mă hotărăsc cum să le aranjez. Dar așa arată rezultatul final, eu sunt destul de mulțumită de mine, nu mă așteptam să-mi iasă, să fiu sinceră, haha.

Și acum urmează să vă arăt biblioteca mea! În sfârșit rafturile pe care le aștept de luni de zile sunt în camera mea, și sunt extrem de fericită și mulțumită.


Asta este privirea de ansamblu, scuzați-mă că nu e prea multă ordine. Peretele din dreapta este tot plin cu postere, oups. Luminozitatea este foarte proastă, se va observa și mai rău în celelalte poze, pentru că nu am fereastră care să dea în exterior și este veșnic întuneric la mine în cameră. Acum, începând din partea dreaptă, o să iau la rând fiecare bucățică în parte și o să discut puțin despre ce am și despre modul în care am aranjat cărțile.



Raftul cel mai din dreapta este alocat strict pentru manga și cărți care au legătură cu Japonia. În stânga se începe șirul de Cosplay Gen și alte reviste, plus comicsuri făcute de români. Pe urmă am pus manga-urile mai voluminoase: Ookami Kodomo no Ame to Yuki (care este superbă, recomand filmul din toată inima), urmată de Solanin (care din nou, este o manga foarte bună, cu personaje reale și întâmplări care-ți distrug inima tot din această cauză, pentru că sunt atât de reale). Șirul se continuă cu Starry Sky, manga făcută după joc (și ăsta este volumul cu personajul meu preferat), Warcraft chestia am primit-o de ziua mea acum mulți ani. Pe urmă se încep puține chestii mai serioase: ghidul National Geographic Travel cu Japonia, și o mică carte veche despre artele japoneze... Și iar se revine la Kimi ni Todoke (o manga romantică tare drăguță), și pe urmă trec foarte repede la Attack on Titan/Shingeki no Kyojin, cu gore și blood și morți (6 volume momentan, plănuiesc să mi le cumpăr pe toate). Are you Alice? e una dintre manga-urile mele preferate, total inspirată de Alice în Țara Minunilor, dar ceva mai drăgălașă (și din asta plănuiesc să-mi cumpăr mai mult volume, doar că nu s-a mai ivit ocazia?). Pe urmă alte chestii romantice, We were there/Bokura ga Ita (pe care, pur și simplu nu pot să o citesc online, și în viața asta mi-am promis că o să cumpăr toate volumele). Only One Wish este un volum cu patru povestioare scurte care mie mi se pare tare drăguțe, vine de la autoarea Tokyo Mew Mew. Yotsubato! este o comedie adorabilă cu o fetiță mică și aventurile ei de zi cu zi, care sunt atât de drăguțe!! The Innocent am primit-o de ziua mea, este destul de interesantă, deși este o manga americană și asta se vede în subiectul abordat. Magi urmează, o chestie drăguță bazată pe toate poveștile din 1001 de nopți, foarte inventivă, amuzantă pe ici pe colo și uneori îți și rupe inima. Shugo Chara este o chestie drăguță, printre primele pe care le-am luat, și deși nu mai sunt așa atașată de ea, încă îmi place să o am în raft.

Ca și chestii drăguțe de pus pe lângă cărți, am pisicuța aceea, pe care am luat-o împreună cu grupul de prieteni, și fiecare dintre noi are o pisică din aia și este o amintire drăguță! Sus mai e o cărticică, Vei fi mereu prietenul meu, pe care am primit-o de la colega de cameră drept cadou de despărțire (deși va fi nevoie de mai mult decât 2 ani diferență de vârstă și o mutare la facultate ca să ne despartă), iar mai încolo este o cutiuță cu niște sushi de pluș făcut de mână pe care le-am primit de Crăciun, anul trecut, de la my secret Satan din clasă. Jos e un yoyo pe care nu știu să-l folosesc, o figurină din lut făcută de o prietenă cu un personaj de-al ei, și o mini-Mikasa (care este regina inimii mele, vezi Shingeki no Kyojin).


Și dacă credeați că cumva am terminat, aparent colecția mea de manga este destul de mare. Se continuă cu primul volum din Natsume Book of Friends (pe care am cumpărat-o doar așa, și m-a surprins cu cât de drăguță este de fapt), urmată de Beast Master (care se numără printre primele manga pe care le-am citit, și am luat-o de dragul amintirilor), și o ediție 3 volume într-unul din D. Gray-Man. În partea dreaptă-dreaptă sunt volumele în japoneză, două la număr momentan, din Yajirobee (una dintre manga-urile mele preferate, arta este superbă, iar traducere în engleză nu există, iar eu am vrut neapărat să susțin autoarea cumpărându-i lucrările). 

Mai puteți vedea un Tamagotchi rătăcit, cu care nu știu ce să fac, dar nici nu mă îndur de el, și pe urmă colecția mea mică de figurine (la care nu o să mai înșir numele, pentru că cred că deja v-am plictisit cu asta). În spate e un evantai pe care l-am primit de la un unchi și nu știam unde altundeva să-l pun. 


Aici am unit două poze, pentru că e cam gol raftul ăsta. În partea stângă este raftul de preferate: Eragon, Copila Stea (este pur și simplu adorabilă și plină de tâlc, recomand!), Mândrie și prejudecată (una dintre cărțile mele clasice preferate) și Ultima împărăteasă (primită de ziua mea anul trecut, o surpriză foarte plăcută, deși prezintă o realite crudă a vieții la curtea Chinei), apărate de o zână adorabilă pe care am cumpărat-o de la mare acum mai bine de 6 ani, iar lângă sunt niște cartonașe desenate tot de o prietenă, pentru că ce poate fi mai frumos decât să-ți susții prietenii artiști? În dreapta este colecția de cărți în engleză, din care lipsesc trei cărți care sunt la împrumutat momentan. În cea mai dreaptă dreapta este o cutiuță în care îmi țin semnele de carte și niște hârtii și păpușele mărțișor (pe care le ador, sunt adorabile). Un minion de la un Happy Meal e lângă, iar la mijloc o piatră pictată de un unchi, pe care am primit-o când am împlinit 10 ani, iar mai încolo e și un glob „de zăpadă” (dar de fapt are steluțe) pe care mi l-a luat mama când eram mai mică.


Și în sfârșit soldatul. Mai rezistați, promit că nu mai e mult! În spate de tot am seria Sânge Albastru și Academia Vampirilor, pe care sincer nu cred că le voi mai citi vreodată, și cred că în cele din urmă voi face o postare cu schimb de cărți, doar ca să scap de ele. În față, în dreapta sunt cărțile de Murakami, iar în stânga mai multe cărți puse doar că au aceeași mărime, citite toate (și în caz că ați fi interesați într-o recenzie la vre-una dintre ele, dorința voastră e poruncă pentru mine). Puiul ăla mic nu mai știu de unde-l am, dar e adorabil, iar mai încolo e o văcuță pentru prins cartonașe și remind-uri, însă eu am pus un cartonaș cu un ou de paște (e acolo de 3 ani) și o păpușă mărțișor, ca să-i măresc și mai mult drăgălășenia.



Pe rândul din spate, începând cu stânga, sunt câteva cărți pe care le-am citit, urmate de mai multe pe care le-am luat pentru că erau ieftine/păreau interesant, cărți primite la premiere și oricum, cărți de școală. În față, în stânga sunt câteva cărți citite (A doua șansă și Valentine sunt singurele necitite), iar acei doi miri sunt acolo pentru că-mi aduc aminte de profa mea de română din generală, de la care am și primit cele două volume de Eseuri. În partea dreaptă-față, sunt cărțile pe care aș vrea să le citesc cât de curând (Swan, primul volum din În căutarea timpului pierdut, Prep, Marele Gatsby și Caminante sunt doar câteva dintre ele). Iar globul acela e frumos și ca o metaforă, citind călătoresc în întreaga lume.


Și un alt raft cam gol (nu-i problemă, o să se umple el la un moment dat). În spate sunt cărți mai vechi, împreună cu două volume de poezii și seria Fetele Gallagher și Iubitul Virtual (care nici nu cred că e al meu în întregime, dar whatever). Cele două cărți singuratice sunt cărțile pe care le-am început, dar încă nu le-am dus la bun sfârșit (Sanctus și Interminențele morții), iar pe lângă se observă o Matryoshka, cele patru parfumuri pe care le dețin, toate cadouri, și trei cutiuțe cu cerceii pe care-i port cel mai des. 

Și ăsta-i finalul! Ok, este un post foarte lung, sunt destul de sigură că între timp v-am plictisit, însă sper să fi considerat puțin interesantă postarea, știu că eu una ador postările în care lumea-și arată biblioteca (îmi unge sufletul să știu ce au alții și cum își aranjează cărțile). Leapșa nu o voi da mai departe pe obligate, deci cine dorește, poate încerca! Să știți că e foarte amuzant și îți dă o satisfacție imensă odată de ai trecut de prima literă. Și de-asemenea, oricine mai dorește, oricine mai poftește, poate de-asemenea să-și împărtășească frumusețea de bibliotecă! ~ Eu am terminat cu postarea asta, acum voi fugi să mai citesc dintr-un fanfiction pe care l-am descoperit în telefon și care e foarte bun și care mă cam distrage de la Eragon, dar tot citit se numește. 

Voi ce mai faceți? Deși aici plouă groaznic de tare, sper că aveți parte de o zi mai frumoasă.

8 comentarii:

  1. Arată tare drăguț biblioteca ta, și mie îmi plac genul ăsta de postări :) Ziceai de recenzii dacă vrem, nu știu dacă ai făcut la "Visătoarele" de Alexandra Ares(memoria mea e bestială mai nou), dar, dacă nu, eu aș fi curioasă. Am citit "Viața mea pe net" de autoarea asta și aș fi curioasă să aflu câte ceva despre alte cărți ale ei.
    Și nu mă pot abține: ai o figurină cu Asuna, vreau și euuuu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sigur, sper să scriu una pentru ea în weekend.

      Asuna este regina mea!! Este minunată și puternică și blândă și înțelegătoare și tot ce vreau eu să fiu, o ador!

      Ștergere
  2. Doamne, vai, ai atâtea chestii drăgălașe și frumoase, de-mi vine să fac diabet! ^_^
    Să fiu sinceră, ești singura persoană cu care am avut ocazia să schimb câteva vorbe, care să fie atât de împătimită după manga și tot ce ține de Japonia. Te felicit cu dragă inimă pentru tot ce-ai strâns de-a lungul anilor și pentru pasiunea pe care ți-o cultivi atât de bine.
    Ai o biblioteca cu niște cărți foarte interesante.

    Dintre toate figurinele și lucrurile ce nu țin de cărți pe care le ai, mi-a plăcut nespus de mult acea pietricită pe care ai primit-o la 10 ani în dar de la unchiul tău. Mi se pare ceva foarte drăguț! Și Matryoshka, oh, Doamne, vreau și euuu! De când mi-am dorit să-mi cumpă așa ceva, dar mereu le găsesc mult prea scumpe. Am avut mereu ceva cu Rusia. :)

    Nu m-am plictisit deloc parcurgând biblioteca ta, din contra, mi-a făcut o mare plăcere, mai ales că (așa cum ți-am mai spus) ai un stil de-a scrie foarte plăcut. Plus că, și la mine plouă, și ador să citesc pe ploaie. :)

    Aș face-o și eu, doar că, din păcate, biblioteca mea e împrăștiată prin casă. Până reușesc să-mi cumpăr alte rafturi unde să le depozitez pe toate, va mai dura ceva vreme. Sincer, aș fi curioasă să-ți văd toată camera. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! ^^
      Sincer, este destul de greu. Sunt relativ scumpe, dacă nu le cumperi de pe site-uri străine, iar la convenții trebuie să le smulgi, dacă vrei titluri bune. Dar este un raft de care sunt tare-tare mândră și cred că e și cel mai drăguț: e atât de colorat!

      Matryoshka e doar o chestie relativ ieftină pe care am luat-o de un târg, însă mereu mi-au plăcut păpușelele ăstea și a trebuit să mi-o iau.

      Atunci mă bucur să aud asta! Din păcate, vremea asta nu mă bucură la fel de tare, nu mai vreau ploaie!

      E ok, eu sunt fată răbdătoare și și de-ar fi ani, măcar știu că o să se întâmple cândva. Poate că o să fac și o postare cu toată camera, până la sfârșitul verii, cine știe :)


      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt! Câte cărți manga ai! Se vede ce înseamnă să ai o pasiune... :-? Cred că mâine voi face și eu un bookshelf tour pentru că am scăpat de unele cărți și le-am rearanjat, yay! :)
    Apropo, AV nu ți-a plăcut deloc? Adică știu că nu e o serie wow, dar mie chiar mi-a plăcut mult în comparație cu alte cărți de acel gen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Abia aștept să fac și turul bibliotecii tale și să văd cum arată! Încă îl mai țin minte pe cel de data trecută! Poate de data asta ne vorbești și de decorațiuni, erau atât de drăguțe!
      Nu e vorba că nu mi-a plăcut, nici nu am încercat să o citesc, și acum mi-e prea frică să o încerc, dar dacă zici că e ceva mai bună, o să o încerc!

      Ștergere
  4. Ce draguta e biblioteca ta! Abia astept sa am si eu rafturi in camera mea si sa le personalizez!
    Poate fac si eu tagg-ul asta, ce-am de pierdut?
    Te tuc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Sper să ai rafturi cât de curând, e așa un sentiment de împlinire după ce le umpli!
      E foarte interesant, spor la „scris”!

      Ștergere