10.07.2014

Anime: Sezonul de vară

Aici o să fie doar câteva gânduri generale în legătură cu primele episoade ale câtorva serii anime pe care am început să le vizionez. Chiar dacă poate nu sunt atât de interesate persoanele care-mi urmăresc blogul, în ultima vreme nu am mai fost în stare să fac nimic altceva, așa că va trebui să vă mulțumiți cu atât. Am avut parte de trei din cele mai faine zile din viața mea săptămâna asta, deci încă sunt blocată în bula mea de fericire.

Anime: Kyousougiga


Aldnoah. Zero

  • chestia asta este foarte bună! îmi place ideea și are niște detalii foarte faine + animație bună
  • sunt și personaje pe care le iubesc, și personaje pe care le urăsc, însă de-abia aștept să aflu mai multe despre ele!
  • încă are plotul tipic pentru un anime din acest gen (mecha- roboți și spațiu și lupte), dar am propriile mele teorii în legătură cu acțiunea și vreau să văd dacă am sau nu dreptate
  • mi-a plăcut mult primul episod, sunt destul de sigură că voi continua să mă uit

Ao Haru Ride

  • nu pot să zic că-mi place în mod special manga, la momentul actual, dar am adorat începutul îndeajuns de mult încât să o numesc una din manga-urile mele preferate, deci am fost destul de entuziasmată de anime
  • începutul a fost destul de încet, se potrivește stilului, iar animația este superbă, personajele până acum arată tare bine 
  • nu prea mi-a plăcut primul episod pentru că nu au apărut decât personaje care nu-mi plac
  • s-ar putea să continui să mă uit totuși pentru că vreau să-mi văd copilașii (aka personajele preferate)

Barakamon

  • asta este una dintre dozele mele de fericire și drăgălășenie din acest sezon!!
  • are o idee drăguță, personaje adorabile, glume bune și o animație frumoasă, îmi încălzește inima și nu cred că există ceva ce mi-aș mai dori în acest anime
  • abia aștept următorul episod, mă face atât de fericită!!

Dramatical Murder

  • mi-a plăcut jocul și wow, anime-ul e de fapt tare bun???
  • se ține de plotul jocului și sunt curioasă să văd cum o să se termine tot
  • unele personaje arată foarte bine, altele mai puțin bine și abia aștept să văd fața personajului meu preferat, aah!
  • mă umple de nostalgie pentru anul trecut, deci normal că vreau să mă uit în continuare

Free! Eternal Summer

  • al doilea sezon al seriei, pe care abia așteptam să-l văd pe dash!!
  • personajele sunt marea mea iubire în seria asta, iar de când cu noul sezon, relația dintre ei s-a și îmbunătățit și mă ține tot timpul cu zâmbetul pe buze
  • însă voi spune și „aaah, băieți sexy!!”
  • amuzant și captivant, mie chiar îmi place
  • curioasă să văd cum vor evolua lucrurile, însă între timp mă voi îneca în scene amuzante și drăguțele de personaje

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

  • nu mă așteptam să-mi placă atât de mult!!
  • e amuzant și drăguț, cu personaje care știu să se facă plăcute și ia ideea de comedie romantică și face ceva nou din ea
  • ironia situațiilor și personalitatea personajelor, doamne, totul e atât de amuzant
  • practic, celălalt show care mă umple de drăgălășenie și mă face să râd

Glasslip

  • începutul a fost tare frumos, la fel și animația
  • nu-mi prea place mie personajul principal, însă celelalte sunt tare drăguțe și vreau să aflu mai multe despre ele
  • sunt curioasă, deși sunt sigură că o să-mi rupă inima și o să mă enerveze din cauza personajelor care nu-mi plac 

Sword Art Online II

  • cred că sunt printre puținele persoane care sunt interesate de acest al doilea sezon???
  • însă mie chiar îmi place seria asta, Asuna este una dintre personajele mele preferate, o ador, ador cuplul pe care-l face cu Kirito și normal că vreau să văd mai mult
  • deși arcul gungale nu este unul dintre preferatele mele, tot vreau să-l văd animat pentru că ideea în sine e bună, are un plot destul de puternic și totuși, vreau să văd și volumul șapte animat ;w;

Tokyo Ghoul

  • nu am citit manga, sunt nouă în universul tokyo ghoul
  • deși are unele secvențe pe care stomacul meu nu prea le-a suferit, nu este atât de de speriat (mai mult gore- sânge), dar nimic ce nu pot suporta până acum
  • primul episod m-a făcut tare curioasă în legătură cu tot ce se întâmplă și cu personajele care încep să se adune

Probabil că o să mai încerc și Kuroshitsuji (Book of Circus), Tokyo ESP și Zankyou no Terror, care mai au încă puțin și apar. Există un post cu exact aceeași informație, în engleză, pe tumblr. Leontina, promit că nu am uitat de recenzia pentru „Visătoarele”, și cu prima stare pentru o recenzie, o să o scriu, îmi pare rău! 

6 comentarii:

  1. Când zici de Sword Art Online II te referi la partea aceea cu zâne, în care Kirito tot încearcă să o salveze pe Asuna din joc, sau la altceva? Pentru că dacă e mai mult de atât, vreau și eu să văd!
    Am zis și eu că mă mai uit la ceva anime-uri, dar nu am avut niciun chef, singurul la care m-am apucat să mă uit e Sailor Moon Crystal, ahh nostalgia, ador anime-ul ăla, e el mai cheesy așa, dar are un loc special în inima mea. Mă gândeam să mă apuc să revăd Read or die cândva vara asta, mi-am amintit de el, și nu cred că l-am văzut chiar în întregime când îl dădeau pe A+, sau cum se numea pe atunci.
    Vizionare plăcută :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, e un nou sezon, a apărut acum de curând, cred că are doar un singur episod momentan. Dacă cauți pe kissanime.com, găsești la sigur.

      Eu am revăzut Read or Die vara trecută, ți-l recomand din toată inima, e super fain!! Deci dacă îți găsești timp, da, te rog, uite-te la el!!

      Mulțumesc frumos, la fel și ție! Eu am uitat total de Sailor Moon, cred că o să-l încerc și eu cât de curând.

      Ștergere
    2. Am văzut primul episod și abia aștept să apară următorul, chiar îmi era dor de Asuna și Kirito :D Mi se pare interesant ce se petrece acum, s-au schimbat un pic regulile, mi se pare.

      Asta sună încurajator, o să mă apuc zilele astea, sper, dacă nu mă distrag alte lucruri, dar chiar vreau să îl văd :)

      Ștergere
  2. Singurul anime la care m-am uitat a fost Bokura Ga Ita, mi-a plăcut super mult, dar mă plictiseam așteptând noile episoade. M-am uitat și la un film anime parcă, nici nu știu. Au trecut cred 2 ani de când nu am mai văzut ceva anime, am fost ocupată cu serialele. ;))

    Vizionare plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, fiecare cu preferințele lui, până la urmă. Eu nu am văzut anime-ul la Bokura Ga Ita, dar am citit cele 5 volume de manga pe care le am, și este destul de interesantă.

    Mulțumesc frumos, la fel și ție cu serialele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai ma bucur ca am mai gasit recomandari de anime-uri, cred ca o sa ma interesez si o sa ma uit la unul din ele.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere