10.06.2014

In my mailbox #3 - Chilipiruri



Știam de foarte multă vreme că este un anticariat la Teatrul Dramatic, însă nu am știut până sâmbătă care e locul exact. Fix sub nasul meu, trec în fiecare săptămână acolo când mă reîntorc acasă-acasă, dar nu am știut niciodată că voi găsi raiul înăuntru.

Inițial mi-am încercat norocul ieri, însă fiind zi liberă de Rusalii, anticariatul era și el închis.  În schimb, am văzut pe rafturile unui chioșc de ziare Vânzătorul de trecuturi, carte despre care a vorbit iri în una dintre filmările ei pe youtube și costa doar 8 lei. Am zis că la prețul ăsta nu există șansă să o mai găsesc, așa că am luat-o. Am și terminat-o de citit, azi la școală, și mă voi apuca de scris recenzia imediat ce termin cu postarea asta.

Și astăzi am mers cu adevărat în anticariat, prima oară când călcam în lumea cărților vechi și prăfuite. Prețurile erau foarte bune, însă eu voiam neapărat să-mi cumpăr și perechea de ochelari de soare, iar banii mei nu mai erau mulți deloc, așa că a trebuit să mi-i grămuiesc tare bine. În cele din urmă, cartea cu care am intrat în gând am și găsit-o prima, Tess D'Urberville, pe care am adorat-o când am citit-o și m-am ofticat mult pentru că nu o aveam eu. Doar 4,40 lei și într-o stare foarte bună.

A doua carte pe care am luat-o, am vrut să fie în engleză, și deși secțiunea de limbă engleză era relativ sărăcăcioasă, am văzut A Connecticut yankee in King Arthur's Court când eram pe picior de plecare, și pentru că am citit-o tot împrumutată, și mi-a plăcut mult, am luat-o și pe asta. Tot la 4,40. Am mai văzut foarte multe titluri interesante, la care o să revin mâine, pentru că primesc bani! Yay (mai am 2 lei în fise). Printre ele se numără și Prep!

Atât am avut de prezentat, însă eram foarte nerăbdătoare să vă arăt rezultatul primei mele vizite la un anticariat! Probabil că o să mai fie o postare mailbox la sfârșitul lunii -începutul lunii viitoare, când o să aștept să se mai strângă cărți.


O ilustrație tare drăguță din Un yankeu la curtea regelui Arthur

4 comentarii:

  1. Lectură plăcută! Eu încă mai am de terminat cu notele și apoi voi sta chill și voi citi toată ziua. ( +seriale yay)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Spor cu notele astea, mai e puțin ~

      Ștergere
  2. Habar nu aveam ca exista carti in engleza la anticariate. Oo
    Frumoase achzitii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu de alte anticariate, dar azi l-am vizitat din nou pe acesta și am fost atentă să văd câte secțiuni pentru câte o limbă sunt, și are cărți în: italiană, franceză, engleză, germană și maghiară. O grămadă, numai de aș ști mai mult de o singură limbă ;w;
      Mulțumesc!

      Ștergere