06.05.2014

Leapșă uriașă

Mi-am spus inițial că nu o să fac leapșa asta, e prea lungă, nu vreau etc. Acum îmi înghit cuvintele pentru că sunt prea plictisită, și deși mâine am test la fizică și teză la engleză, priviți-mă cum nu îmi pasă deloc și o să răspund la aproximativ 100 de întrebări. Wow. (o să pun un „citește mai mult” să nu frec și mai mult layout-ul blogului)





1. Cine a fost ultima persoană pe care ai ținut-o de mână?
Senpai, ani lumină în trecut (adică sâmbătă).

2. Ești o persoană mai ”outgoing” sau timidă?
Timidă până la punctul în care persoanele din jur au impresia că vreau să-i omor cu privirea.


3. Pe cine ți-ai dori să (re)vezi în curând?
Surprinzător, mama, pentru că am cam avea niște lucruri destul de importante de discutat. Lucia. Bunica de la țară.

4. Ești o persoană de care lumea se poate apropia ușor?
Presupun? Îmi place să fiu drăguță și deschisă cu oamenii, am învățat din trecut să încerc să trec peste rușine.

5. Dacă te-ai îmbăta, persoana de care îți place ar avea grijă de tine pentru acea seară?
Nu, pentru că nu-mi place de nimeni, deci nu ar avea cine să aibă grijă de mine.

6. Ce fel de persoane te atrag?
Persoanele înțelegătoare, calme/pașnice, cu care se poate vorbi despre multe lucruri interesante, persoanele de la care am ceva de învățat.

7. Crezi că vei fi în vreo relație în următoarele două luni?
Nu știu dacă să zic „nu” sau „mi-aș dori”.

8. Cine - dintre reprezentanții sexului opus - este în mintea ta acum?
Un coleg.

9. Care a fost ultima persoană cu care ai avut o conversație profundă?
Verișoara mea mai mică, cred.

10. Care este ultimul mesaj pe care l-ai trimis?
„Daa, mulțumesc!”


11. Spune 5 cântece preferate din momentul ăsta!
Wow. Uhm, My weakness-Kris Allen, Never Look Away-Vienna Teng, Everything's okay- Lena idk what, Roots de niște persoane semi-cunoscute și Nothing ever happens- Rachel nu mai știu. Uhm, da, memoria mea e varză.


12. Îți place când cineva se joacă în părul tău?
Majoritatea timpului nu. Depinde de starea în care mă aflu.

13. Crezi în noroc și miracole?
Da!!

14. Ce lucru bun crezi că se va întâmpla vara asta?
Uhm... Nu îmi place să-mi fac planuri și speranțe și iluzii pentru că sunt distruse în majoritatea timpului.

15. Crezi că este viață pe alte planete?
Daa. Universul e cam infinit și ar fi foarte nasol de noi dacă am crede că suntem singurele ființe.

16. Încă mai vorbești cu primul tău crush?
Nu.

17. Îți plac băile cu spumă?
Da, le ador. Când eram mică mama îmi cumpăra tot timpul spumă și era un adevărat paradis, însă în ultima vreme a renunțat să-mi mai facă și pofta asta, așa că mă mulțumesc și cu o baie normală.

18. Îți plac vecinii tăi?
Având în vedere că eu am practic 2 „case”, deci două seturi de vecini, o să vorbesc în parte. Acasă-acasă am niște vecini cu o javră care schelăcăie la orice oră din zi și din noapte și e cea mai enervantă chestie din lume, și în rest doar niște bătrâni cu care nu prea am treabă, dar care sunt cam surzi și mă învinovățesc că nu-i salut, când de fapt ei doar nu mă aud. La gazdă nu prea am treabă cu vecinii, însă știu că avem un toboșar ca vecin, dar nu am vorbit niciodată cu el.

19. Care sunt obiceiurile tale proaste?
Mă plâng încontinuu, sunt egoistă, vorbesc mult când sunt entuziasmată, rod pixuri, mă joc cu părul, îmi mușc mâna când sunt plictisită, plâng la nervi și oh doamne, câte și mai câte. Întreaga mea rutină e formată din obiceiuri proaste.

20. Unde ți-ar plăcea să călătorești?
Anglia, Egipt, Peru, Germania, Japonia, Spania, Turcia. Sincer, cred că întreaga lume are atât de multe de oferit și mi-ar plăcea să călătoresc pe peste tot, dar deja mi-a fost distrus acest vis de prea multe ori.

21. Ai probleme cu încrederea?
Da, deși încerc să o rezolv. Atât încrederea în mine, cât și în ceilalți.

22. Care este partea ta preferată din rutina zilnică?
Ceaiul de dimineață cu colega de cameră.

23. Cu ce parte a corpului tău ești cel mai puțin confortabil?
The boobs. Wow, nu ar trebui să zic asta, dar jur, I hate them.

24. Ce faci când te trezești?
Mor pe dinăuntru.

25. Ți-ai dori ca tenul tău să fie mai deschis sau închis?
Uhm, nu m-a deranjat niciodată. Mie îmi place culoarea mea, sunt destul de palidă de la mama natură și urăsc să mă bronzez, deci nu, nu aș vrea să se schimbe.

26. Cu cine te simți cel mai confortabil?
Verișoarele mele și colega de cameră.

27. Vrei să te căsătorești vreodată?
Da. Visez să am un soț iubitor și o fetiță drăgălașă și să fiu genul de mamă iubitoare și deschisă și înțelegătoare, deși nu știu niciodată cum o să fie.

28. Părul tău este destul de lung pentru a-ți face o coadă? (pony tail)
Da!! M-am tuns băiețește acum aproape un an și am regretat atât de tare, și acum sunt fericită că părul meu are o lungime acceptabilă.

29. Faci sport? Ce sport?
Statul pe un scaun cu orele fără să-mi amorțească fundul sau picioarele.


30. Ai trăi mai degrabă fără TV sau fără muzică?
Fără TV, normal.

31. Ți-a plăcut vreodată de cineva și nu i-ai spus?
Nu. Mie nu mi-e rușine de sentimentele mele, le las afară. Dacă sunt acceptate (ceea ce încă nu s-a întâmplat), super. Dacă nu, iar ok, am prins mesajul și te las și pot să trec și eu mai departe fără plâns sau alte prostii. Nu înțeleg ideea cu frica de a fi refuzat. Și? Nu o să primești întotdeauna în viață ceea ce-ți dorești.

32. Ce spui în momentele de liniște jenantă?
Uhm, ai văzut ceva interesant în ultima vreme?

33. Descrie your dream guy/girl.
Încep cu fizicul prin a spune că ador tipii blonzi și ciufuliți și înalți. Și uhm, ar trebui să fie înțelegător și răbdător, ca să-mi suporte toanele și amuzant și drăgăstos și oh doamne, ați spus dream guy, nu? Nu trebuie să fie realitate, haha.

34. Care sunt magazinele tale preferate?
Aproximativ toate librăriile, H&M pentru că au cele mai drăguțe haine pe care nu o să mi le permit vreodată și uhm, da, cam atât cred?

35. Ce vrei să faci după liceu?
Dacă ar fi după mine, m-aș sui în tren și aș pleca în Ungaria. De-acolo, aș vedea eu. Însă cum sunt fată cuminte ce nu vrea să dezamăgească, cel mai probabil o să merg la Litere.

36. Crezi că oamenii merită a doua șansă?
Da, deși eu în general nu o ofer dacă persoana respectivă nu o cere. Însă ar trebui să lucreze zi și noapte ca să-mi câștige încrederea înapoi. O dau ușor, dar odată pierdută, nu va mai fi niciodată la fel.

37. Dacă ești foarte tăcută ce înseamnă?
Că sunt eu obișnuită. În general nu prea vorbesc. Dacă dau prea mult din gură, atunci e motiv de îngrijorare.

38. Le zâmbești străinilor?
În general copiilor, nu prea îmi place să mă uit la oameni pe stradă, am impresia că sunt judecată.

39. Alege: O călători în spațiu sau pe fundul mării?
Ambele sună la fel de nașpa pentru mine și sunt la fel de înspăimântătoare și periculoase. Eu vreau pe pământ, mi-e bine cu ceva stabil sub picioare.

40. Ce te face să te ridici din pat dimineața?
Ar fi plăcut să știu care-mi e motivația supremă. Probabil frica de a dezamăgi.

41. Despre ce ești paranoic?
Moarte?

42. Te-ai drogat/îmbătat vreodată?
Încă nu. Mai am timp să le experimentez pe toate.

43. Ai făcut ceva recent despre care speri ca nimeni să nu afle?
Nu cred. În general, uit repede experiențele de genul.

44. Ți-ai dorit vreodată să fii altcineva?
Marea majoritate a vieții mele am vrut asta, adânc în inima mea, deși mereu ziceam că „sunt ok așa cum sunt”. Încă învăț să accept faptul că de fapt, chiar sunt ok, mai mult decât ok și mai mult decât suficient.

45. Un lucru pe care ți-ai dori să îl schimbi la tine?
Aș vrea să am mai multă încredere în mine și să mă accept mai ușor, să nu fiu atât de critică și dură la propria-mi adresă. Și vreau haine drăguțe. Aspectul chiar îți dă un boost emoțional ;w;

46. Firma de cosmetice favorită?
Uhm, tot ce am e de la Avon, deci mda.

47. Blog favorit?
Mayakyaaa! Tipa este genială, este pasionată de învățat și are niște tips-uri foarte bune, care reușesc mereu să mă motiveze. O ador.

48. Culoare preferată?
Nu am una în general. Momentan e albastru deschis, cam culoarea de pe blog.

49. Mâncare preferată?
Pizza, orez fiert, cartofi.

50. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat?
Senviș cu ciuperi și maioneză.

51. Primul lucru pe care l-ai mâncat în dimineața asta?
Senviș cu parizer.



52. Ai câștigat vreodată o competiție? Pentru ce?
Uhm, am luat odată locul 1 la un concurs de mate, în clasa a șaptea. Și cam atât pentru că sunt o ratată care nu se chinuie deloc.

54. Îți plac prietenii de pe net mai mult decât cei reali?
Îmi plac toți în aceeași măsură. Sunt toți prietenii mei și toți mă fac să plâng de fericire, nu contează că mă văd cu ei la o ciocolată caldă sau la un mess.

55. Facebook sau Twitter?
Twitter, ador twitterul.

56. Twitter sau Tumblr?
Tumblr în cea mai mare parte a timpului, pentru că găsesc o grămadă de lucruri interesante, cărți de citit, serii de văzut și întotdeauna poți fi surprins. Însă îmi place și twitterul mult, pentru simplul fapt că vorbesc cu mine însumi și îmi dau impresia că cuiva îi pasă.

57. Te uiți la TV acum?
Nu. Se uită colega de cameră, dar la ceva ce nu mă interesează.

58. Numele prietenilor tăi cei mai buni?
Alexandra, Ștefana, Ioana, Theodora.

59. Ai poftă de ceva acum? Ce?
Ciocolată Milka cu caramel și biscuiți!!


60. Cu câte perne dormi?
Una, dar trebuie să fie tare.

61. Dormi cu un animal de pluș?
Da, la gazdă dorm cu o oaie de pluș, Gordon Melu, pe care l-am primit de Moș Nicolae de la verișoarele mele, iar acasă dorm cu un tigru uriaș rotund, Maxim, pe care l-am primit de Crăciun de la ai mei.

62. Câte animale de pluș ai?
Multe. Nu am stat să le număr niciodată, dar am dat puțin din ele și mai am destule încât să-mi învioreze camera din plin.

63. Animal preferat?
Pisica.

64. Ciocolată sau vanilie?
Ciocolată.

65. Aroma preferată de înghețată?
Gumă de mestecat!

66. Ce culoare are tricoul pe care-l porți acum? Dar pantalonii?
Uhm, bluză în dungi roșii, turcoaz și albastru închis și colanți negri.

67. ShowTv preferat?
Pushing daisies.

68. Film preferat?
Pacific Rim, cel mai recent la care mă pot gândi.

69. Mean Girls sau Mean Girls 2? 
Am văzut doar Mean Girls 2.

70. Prima și ultima persoană cu care ai vorbit azi?
Prima este colega mea de cameră. Ultima probabil că tot ea o să fie.

71. Este cineva pe care ai vrea să îl lovești în față acum?
Uhm, momentan nu. Nu e niciodată prea târziu pentru a avea astfel de sentimente.

72. Ești certat cu cineva pe moment?
Nu. Nu prea mă cert cu oamenii, în general dacă mă enervează, doar tai direct legăturile.

73. Câte pulovere ai?
Multe? Îmi plac tare mult pentru că sunt călduroase și confortabile, deci am destule. Nu știu cu exactitate, poate în jur de 20-25?

74. Ultimul film pe care l-ai văzut?
La vita e bella, care este minunat și vi-l recomand!

75. Actor și actriță preferată?
Actor - Johny Depp, Freddie Highmore
Actriță - Natalie Portman și nu știu, nu prea mă interesează.

76. Te bronzezi excesiv?
Nu mă bronzez. Mă înroșesc ca un rac și după scap de piele ca un șarpe.

77. Ai multe animale?
Nu. Am un câine, Fifi, și o pisică, Mako.

78. Cum te simți acum?
Uhm, mult mai bine? Adică nu cred că simt ceva anume, îmi simt fața umflată de la o sesiune de plâns și încerc să gândesc mai pozitiv.

79. Tastezi repede?
Depinde cu cine mă compari. Majoritatea persoanelor pe care le știu zic că eu tastez repede. Eu una mă consider undeva pe la viteza medie.

80. Regreți ceva din trecutul tău?
Jumătate din el.

81. Scrii bine?
Mie sincer chiar îmi place stilul pe care-l am acum, deși mai e loc de îmbunătățiri, de care o să mă apuc cu primul lucru de care o să mă apuc.

82. Ți-e dor de cineva din trecut?
Nu.

83. Ai fost la vreun foc de tabără?
Da, dar eu mor de frica de a nu muri arsă de vie, așa că nu a fost o experiență așa de plăcută, mai ales că focul ăla avea 3 metri.

84. Ai frânt inima cuiva vreodată?
Nu prea am de unde să știu, și sincer nu prea mă interesează? Sunt egoistă când vine vorba de sentimente și prefer să fiu sinceră, indiferent de consecințe.

85. Ai călărit vreun cal vreodată?
De două ori și e una din cele mai uimitoare experiențe pe care le-am trăit vreodată!

86. Ce ar trebui să faci acum?
Să învăț, dar iată-mă urlând la internet.

87. Ți-a plăcut vreodată de cineva atât de mult cât să doară?
Da, dar în sensul de prietenie/admirație. Nu știu încă ce-i iubirea.

88. Care a fost ultima persoană în fața căruia ai plâns?
O să mă prefac că nu am plâns ieri și azi pe drum de față cu oameni pe care nu-i pot numi, și o să zic colega de cameră.

89. Care era porecla din copilăria ta?
Numele meu este extrem de scurt, deci ca și copil nu prea primeam porecle de la cei de vârsta mea. Știu că tata îmi zicea Bobo sau Iepuraș, bunicul Dodolica, iar acum, de când sunt la liceu cu o grămadă de persoane adorabile, am un nou arsenal de nume: Sărățel, Sărățea, Vișinel. De la cei de la clubul de manga am Sara-chan, Sararin, Sarrra.

90. Ai ieșit afară din țară vreodată?
Nu încă.

91. Te joci pe consolă Wii?
Nici nu am una, deci pe ce consolă să mă joc, și dacă aș vrea?

92. Asculți muzică acum?
Nu, pentru că cum am zis, se uită colega de cameră la televizor.

93. Îți place mâncarea chinezească?
În mare da, este acceptabilă, dar încă trebuie să găsesc un tip de mâncare chinezească care să mă lase cu gura larg deschisă.

94. Carte preferată?
COPILA STEA. Am uitat să o spun la cărți care m-au influențat, însă este minunată și superbă și m-a ajutat grozav de mult! Ar trebui să o recitesc.

95. Ți-e frică de întuneric?
Nu, mi-e frică de ce ar putea fi în întuneric și de lucrurile cu care este asociat.

96. Ești rea?
Mult prea des, și de cele mai multe ori cu cine nu merită.

97. Poți să păstrez pantofii albi curați?
Nu, îi distrug din două purtări.

98. Crezi în dragoste la prima vedere?
Nu. Însă există un termen japonez, koi no yokan, care este practic sentimentul acela că ar putea fi ceva minunat între două persoane. Deci asta cred că este mai degrabă acea dragoste la prima vedere.

99. Crezi în dragoste adevărată?
Da, este singura mea speranță că nu o să mă părăsească soțul.

100. Ești plictisită?
Da.

101. Ce te face fericită?
Nu știu.

102. Ți-ai schimba numele?
Nu, mie chiar îmi place numele meu. Decât să-mi schimb numele, mai bine îl păstrez pentru copii.

103. Ce zodie ești?
Fecioară.

104. Cel mai bun prieten al tău de sex opus te place. Ce faci?
Nimic? Nu ține de mine, ține de el. Nici măcar nu am așa ceva, însă dacă aș avea, atunci ar intra în calcul și alți factori, adică dacă eu îl plac, dacă se poate etc.

105. Versul preferat acum?
And the sea is just a wetter version of the skies - Regina Spektor, Folding chair


106. Poți să numeri până la un milion?
Cel mai probabil nu. Mă pierd.

107. Cea mai prostească/idioată minciună pe care ai spus-o?
Uhm, nu-mi vine nici o idee acum, dar fiți sigur că au fost multe. Mintea mea mă lasă exact când am cel mai mult nevoie de ea.

108. Dormi cu ușa deschisă sau închisă?
Închisă.

109. Cât de înaltă ești?
Sunt pe la 1,60. Sper din tot sufletul că mai mult de-atât nu o să cresc.

110. Păr drept sau creț?
Personal, prefer părul drept, și așa îl și am (deși se răsucește la capăt din cauza umerilor).

111. Brunetă sau blondă?
Nu am preferințe la culoare, mai ales că se poate schimba atât de ușor.

112. Vară sau iarnă?
Vară, deși urăsc căldura.

113. Zi sau noapte?
Zi, nu prea dau randament noaptea.

114. Lună preferată?
Septembrie ~

115. Ești vegetariană?
Nu, nici nu vreau să fiu. Scuze animalelor, dar nu o să renunț la una din ultimele mele plăceri (mâncare bună) pentru că sunt pacifistă.

116. Ciocolată albă, neagră sau cu lapte?
Albă!

117. Cafea sau ceai?
Ceai, deși nu am nimic în special nici cu cafeaua, pur și simplu prefer lucrurile dulci mai mult.

118. A fost azi o zi bună?
Nu. Deloc. Ugh.

119. Mars sau Snickers?
Mars pentru că ador caramelul din toată inima mea.

120. Care este citatul tău preferat?
Am destule, dar hai să mergem cu ăsta pe moment: „All the adults chuckled kindly, indulgently at the little girl’s innocent words. They all knew that in time, her wish would melt away as surely as the snow in summer. But all the more for this reason, they said nothing.”

121. Crezi în fantome?
Da. Cred în cam orice, am crescut uitându-me la Fenomene stranii pe Discovery.

122. Ia cea mai apropiată carte de lângă tine și deschide-o la pagina 42. Care este primul rând de pagină?
Dar chiar o iubea pe Liesel Mominger. (Hoțul de cărți)

Biscuiți celor care au ajuns până aici, m-ați suportat cât pentru o viață întreagă! Să aveți o săptămână frumoasă!

4 comentarii:

  1. O să recunosc că nu am avut răbdare să citesc toate răspunsurile, 122, mă mir de câte ori văd leapșa asta pe undeva :)) Am citit totuși din răspunsuri, și voiam să zic câteva chestii:
    52. nu consider că a fi ratat înseamnă a nu participa la concursuri, gen olimpiade și alte asemenea
    68. Pacific Rim e super, l-am văzut de două ori :D
    122. The book thief e genială!
    120. Citatul e foarte drăguț.

    M-am mai uitat printre întrebări și, dacă voi avea răbdare, poate o voi face și eu, pare chiar drăguță, cam multe întrebări, dar drăguță :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi se par multe întrebări, dar dacă tot nu aveam altceva de făcut, de ce nu? Mie-mi place să citesc răspunsurile altora, indirect, aflu multe lucruri pe care vreau să le încerc în viitor.
      52. Poate, posibil, însă din păcate cam asta îți spune sistemul educațional românesc de cacao
      68. Și eu îl ador! Vreau să mă apuc de carte imediat ce termin cu tezele.

      Succes, în caz că te hotărăști să o faci!

      Ștergere
  2. Foarte faină leapșa! Hmm, de multă vreme așteptam să dau peste una cu atâtea întrebări, deoarece, culmea, nu prea sunt eu o persoană vorbăreață, dar îmi place să mi se pună întrebări din diferite domenii. Chiar și prin tastatură, tot nu sunt mereu cu răspunsul lângă mine.

    De-abia aștept să mă apuc de ea. O să fie o gură de aer proaspăt. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la găsit răspunsuri, o să ai ceva de muncă! ~

      Ștergere