09.04.2014

Obiceiuri livrești

Leapșă pe care am furat-o de pe blogul acesta (X) pentru că hei, uite, am schimbat aspectul blogului, și încerc să atrag lumea printr-o postare. Glumesc (sau nu chiar). Cred că marea majoritate a persoanelor deja au leapșa asta, însă dacă nu, și vă place, simțiți-vă liberi să o faceți!

1. Ai vreun loc preferat în casă în care citești?
Biroul meu, pe canapea, cu pătura în cap și o pernă în brațe.

2. Semne de carte sau o hârtiuță oarecare?
Semne de carte, acompaniate uneori de hârtie pe care scriu citate în caz că nu e cartea mea.

3. Poți să te oprești din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?
Sunt forțată de împrejurimi să mă opresc brusc din citit cam 99% din timp, dar de obicei încerc să termin măcar propoziția (deși reiau cam jumătate de pagină când mă reapuc, oricum).

4. Mănânci sau bei în timp ce citești?
Pot să o fac, dar de obicei prefer să nu. Uneori ronțăi sărățele sau mestec gumă, dar am renunțat la ciocolată și prăjituri pentru că mai mult decât des murdăream paginile.

5. Poți să citești în timp ce te uiți la TV sau asculți muzică?
Pot să citesc în clasă, în pauză, ceea ce e de vreo 5 ori mai rău decât televizorul sau muzica. Sunt în stare să citesc cam în orice condiții, și a devenit obligatoriu să ascult muzică în timp ce citesc, pentru că altfel simt că-mi țiuie urechile.

6. Citești cărțile pe rând sau mai multe simultan?
Niciodată nu am doar o singură carte începută, pur și simplu mă simt prea goală. Dacă mă plictisesc de cartea pe care o citesc, eu la cine mă duc? Deci de obicei, am cel puțin 2 cărți pe care le citesc simultan.

7. Citești doar acasă sau peste tot?
Acasă e locul unde citesc cel mai rar, defapt. De obicei stau la laptop și așa se scurge ziua, așa că în mare compensez la școală, unde citesc cam 100 de pagini într-o zi. În zile când am chef sau nevoia cere, pot să citesc și în autobuz, și am exersat de câteva ori și cititul în mers.

8. Citești cu voce tare sau în gând?
În gând și nu am nimic cu persoanele care citesc tare, dar nu suport persoanele care mormăie/șușotesc.

9. Sari pagini?
Paragrafe, da. Pagini niciodată. Sau poate că s-a întâmplat o singură dată, când am recitit „Moara cu noroc” și eram în criză de timp, haha.

10. Scrii pe cărți?
Însemnez citate, deci practic doar trag niște linii. De asemenea, nu sunt nici genul care să sufere dacă o carte este deschisă mai mult, are cotorul desfăcut sau este însemată, pentru că toate aceste lucruri îi dau personalitate. Plus, ador să repar cărți. Cărțile mele în general arată bine, ca noi unele, doar că sunt însemnate. Înainte puneam bilețele, dar ajungeau pierdute după ce pasam cartea mamei sau bunicii, așa că am trecut pe ceva mai durabil.


P.S: Momentan citesc „Suflete regăsite”, sper să vin cu recenzia în seara asta sau mâine.

9 comentarii:

  1. Lectură plăcută! :)

    E tare drăgălașă leapșa, iar noul aspect al blogului e reușit! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce adorabil este aspectul blogului! Ha, ha și eu postez ceva când schimb aspectul pentru a atrage lumea. ;))
    Foarte drăguță leapșa, am să o fac și eu dacă îmi aduc aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur că vă place! :”>
      Aștept să văd care sunt răspunsurile tale ~

      Ștergere
  3. Noul aspect al blogului e adorabil! Am luat şi eu leapşa (e aici
    ), n-am mai făcut una de mult timp. :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Normal, cu cea mai mare plăcere!

      Ștergere
    2. Multumesc. Am facut-o deja. Te invit sa o citesti. Nu stiu daca pot sa las linkul, dar cred ca stii unde ma gasesti. Cindy

      Ștergere
  5. UU, vreau si eu sa fac leapsa, cand reusesc dau link-ul!
    Ps: imi place aspectul.

    RăspundețiȘtergere