23.04.2014

Leapșă

Am furat o leapșă de pe blogul lui Bobiță (X), care surprinzător nu are legătură cu lumea cărților, deci să vedem ce o să iasă.

Dacă eram un anotimp eram toamnă.
Dacă eram o lună eram septembrie.
Dacă eram o zi a săptămânii eram joi.
Dacă eram o parte a zilei eram după-amiază.
Dacă eram un animal marin eram un cal marin.
Dacă eram un animal de uscat eram o pisică.
Dacă eram o virtute eram dreptatea.
Dacă eram o planetă eram Saturn.
Dacă eram un lichid eram ceai.
Dacă eram o piatră eram cuarț (pentru că dragoste, de aia)
Dacă eram un metal eram argint.
Dacă eram o pasăre eram un pițigoi.
Dacă eram o plantă eram un cactus.
Dacă eram o stare a vremii eram înnorare.
Dacă eram un instrument muzical eram  un pian.
Dacă eram un sentiment eram gelozia.
Dacă eram un sunet eram sunetul tastaturii.
Dacă eram un cântec eram Let her go.
Dacă eram un film eram Pacific Rim.
Dacă eram un serial eram Pushing daisies.
Dacă eram un oraș eram Veneția.
Dacă eram un gust eram gumă de mestecat ieftină.
Dacă eram o aromă eram dulce/scorțișoară.
Dacă eram o culoare eram gri.
Dacă eram un material eram bumbac.
Dacă eram parte a corpului eram deget.
Dacă eram un drog eram ecstasy (îmi place cum sună).
Dacă eram un accesoriu eram un lănțic
Dacă eram o expresie a feței eram plictisită.
Dacă eram o materie eram română.
Dacă eram un personaj din desene animate eram Saotome Roman (vezi Sket Dance, anime)
Dacă eram un număr eram 23.
Dacă eram o mașină eram ceva la mâna a doua.


Am probleme cu laptopul, mi-am uitat incarcatorul de la telefon acasa, deci nu prea o sa fiu activa. Aveam postul asta in ciorne si an zis ok, de ce sa nu il postez? Scuzati lipsa diacriticelor.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place leapsa, tot zic ca o sa o fac si eu, dar nu mai apuc...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, ai făcut recenzia de pe blogul meu! Cât de drăguț, mă simt într-un fel onorată! Drăguțe răspunsuri! Chiar îmi plac cactușii, au ceva interesant la ei! ( nu știu de ce am zis asta)
    oricum, zi faină să ai
    îmbrățișări de la bobiță

    RăspundețiȘtergere