06.03.2014

(re)venire

Salut! Sper că aveți o zi frumoasă! 
Uhm, acesta se presupune că e un post în care o să mă introduc puțin. Nu prea mă pricep la asta, dar o să încerc pe cât posibil. Okaay.
Numele meu este Sara, destul de evident, și da, este singurul meu nume. Sunt elevă de liceu în clasa a zecea, în centrul unui frumos oraș numit Brașov. Chiar iubesc orașul ăsta.
Am revenit pe blogger după mult timp, probabil în jur de un an de ultima oară când am scris un post. Bineînțeles, am mai avut încercări de a reveni la bloguri, dar timpul și cheful mi-au fost mâncate între timp. Dacă însă mai există persoane din perioada respectivă, username-ul meu pe-atunci era Saravis.
Mi-am făcut acest blog din pasiune pentru cărți. Și poate și faptul că ador să-mi exprim opinia în legătură cu orice și mai ales despre ce îmi place, așa că pe-aici îmi voi da drumul la gură destul de des, haha.
Deși iubesc să citesc, se întâmplă destul de rar. Fiind și la profil uman, cantitatea de literatură pe care trebuie să o devorez într-un timp relativ scurt este destul de mare și îmi ocupă cam întregul timp. În schimb, car câte o carte după mine în fiecare zi la școală, pauzele și orele libere sunt un motiv perfect de a mă mai ușura de cărțile pe care le-am împrumutat de luni de zile. Scuzați-mă, dar sunt o cititoare lentă și odată ce o carte nu mă atrage, pot trece luni până să mă apuc de una nouă. Și totuși, dacă sunt chiar așa, de ce m-am decis să am un blog axat pe asta? Pentru că... de ce nu? 
Nu îmi place absolut deloc literatura YA care iese pe bandă rulantă în zilele noastre, dar despre asta voi discuta mai mult mai târziu. Prefer clasicii, Alexandre Dumas este un preferat pe viață. Romanțele lui Jane Austen sunt cele care mi-au umplut capul cu băieți perfecți. Iar Murakami este idolul meu. 
Din când în când mai scriu, acum în mare parte doar fanfiction-uri și proză scurtă -extrem de scurtă- pe care probabil o voi mai posta din când în când pe-aici. 
Până data viitoare, bucurați-vă de ce vă face fericiți ~

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Nu cred că te-am cunoscut pe când erai Saravis deci, o să te cunosc acum. Îți urez multă baftă cu blogul și spor la liceu.

    RăspundețiȘtergere