23.03.2014

Now you see me: Jaful perfect



Sau cum se cucerește Sara printr-un film. Ca să spun, nu sunt fană mare a filmelor, și nu am crezut că o să apuc să văd filmul ăsta. Am văzut reclama înainte, pe ProTv și am crezut că e cândva când sunt acasă (adică când nu mă uit la televizor) și deja îmi pieriseră toate speranțele în legătură cu acest film. Însă iată că am observat că oh, mă uit la el chiar acum, așa că am lăsat baltă laptopul și m-am lăsat captivată... de magie.

Pentru că despre asta e vorba în acest film: magie. Și ce poți face cu ea. Am adorat fiecare minut din acest film, nu cred că realizați că mai bine de trei sferturi din întreaga mea viață mi-am construit-o pe magie, și chiar și acum cred în magie și elemente magice și magicieni și tot. Că nu cred în cei de acum, asta e altă problemă, însă filmul a fost o aducere aminte foarte reușită a sentimentelor mele și entuziasmului copilăriei mele.

Cum spuneam, eu nu prea mă uit la televizor, însă se întâmplă câteodată ca ceva să mă captiveze, și spre fericirea mea, în cazul filmelor, sfârșitul rareori este dezamăgitor, iar acest film a fost o adevărată încântare de la început până la sfârșit și am adorat fiecare secundă. Nici nu știu exact cum să-mi exprim bine sentimentele față de acest film și probabil că nu am prea mult sens în ceea ce am scris și voi scrie, dar sper că voi reuși să-mi transmit pasiunea și entuziasmul, și vă voi convinge să-i dați o șansă.

Personajele sunt interesante, misterioase exact cum trebuie să fie magicienii, dar de-asemenea foarte plăcută. Găsim toate tipologiile de personaje, și este imposibil să nu-ți placă măcar unul singur. De mai multe ori zâmbete superioare mi-au apărut pe față la inteligența personajelor, la trucurile lor și la replicile acestora.

Pentru mine filmul acesta a fost o încântare. Trucuri bine făcute, urmărite cu inteligență din trei planuri și pur și simplu... te captivează. Mie mi s-a părut interesant filmul, mi-a plăcut la nebunie! Și știu că nu am cele mai bune gusturi și cu siguranță nu mă dau în vânt după lucruri psihologice și greoaie care sunt cu adevărat geniale (pentru că din punctul meu de vedere, vizionarea unui film ar trebui să fie relaxantă, și nu-mi doresc să nu dorm noaptea doar pentru că mă gândesc la detaliile dintr-un film), însă îmi place să cred că găsesc filmele plăcute, cu „de toate” și îndeajuns de interesante să te țină captivat de-a lungul întregii vizionări.

Am iubit filmul ăsta, am râs, am plâns și mi-a tresărit inima odată cu scenele importante din el, și dacă intrați și pe twitterul meu (X) veți vedea că am obsedat lumea cu acest film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu