08.03.2014

Leapșa cărților necitite

Uhm, sunt o mare mare fană a lepșelor. Le ador. Iubesc să răspund la întrebări și iubesc să văd alte persoane răspunzând la întrebări și totul e drăguț și îmi place. Umblând deci pe diferite bloguri, m-am decis că o să fur lepșe, pentru că aici măcar nu pot fi dată în judecată.

1. Câte cărți necitite ai?
Am stat să mă gândesc și să număr și să reiau numărarea, și sunt undeva pe la 50, fără să adaug biblioteca veche, moștenită de la părinți și bunici, și fără să adaug cărțile de dragoste ale mamei pentru că este încă domeniul ei. Este un număr destul de rezonabil, știu că cumva și cândva tot va trebui să mă apuc de ele (jumătate dintre ele fiind împrumutate, e de înțeles), deci nu prea îmi fac griji în legătură cu ele.

2. Câte cărți pe care le-ai citit?
Aici o să fie un număr de care sunt destul de dezamagită. 95, oameni buni. Sunt încă în sfera numerelor cu 2 cifre și sunt dezamăgită de mine. În viața mea de 16 ani, am citit doar 95 de cărți (sau cel puțin atât mi-am amintit și am listat pe goodreads, pentru că îmi place să fiu organizată). Ar fi perfect să ajung la 120 anul ăsta (nu am planuri mai mari), însă vom vedea cum decurg lucrurile.

3. Cumperi mai multe cărți decât citești?
Nu, dar împrumut, ceea ce este destul de asemănător, cred? Dar citesc cam 2 cărți pe lună, și de cumpărat cumpăr doar una, deci e un raport de 2:1.

4. De ce crezi că nu ai citit deja toate cărțile tale necitite?
Fiind sinceră, sunt leneșă și o cititoare destul de... schimbătoare. Nu sunt constantă. Îmi place să citesc, dar o fac rar. Asta răspund când sunt întrebată lucruri legate despre lectură. Să vă explic. Dacă o carte care nu mi-a plăcut este urmată și de altele, vor fi lăsate neterminate, și nici o carte nu va mai fi atinsă timp de cel puțin o lună. Îmi voi găsi alte preocupări, și voi ajunge să uit. Până când dau de o carte, extraordinară și exact pe gustul meu, pe care nu pot decât să o termin în 2-3 zile. Atunci îmi vine să îmbrățișez toate cărțile din lume și să le citesc pe toate în același timp. Plus, citesc doar la școală. Pentru mine casa și vacanța reprezintă timp special proiectat pentru a pierde vremea în fața unui laptop. Sper că voi reuși să scap de acest obicei prost, însă nu sunt sigură. Deci mda, cred că asta ar fi problema.

5. Ai de gând să-ți mai interzici să cumperi cărți o perioadă?
Sunt genul de persoană căreia nu-i prea pasă ce și cum. Dacă îmi permit să cumpăr ceva ce vreau, cumpăr, chiar dacă va trebui să strâng din dinți ceva timp după (îmi administrez proprii bani, deci fiecare ban cheltuit e un gol pentru mine). Numărul de cărți necitite nu mă va deranja niciodată, este chiar o motivație să dau înainte cât de repede pot. Însă în această perioadă încerc să strâng bani, pentru că este destul de greu când ai două hobby-uri destul de scumpe (al doilea fiind anime-urile/ cultura japoneză) și încerci să ajungi la o convenție în mai fără a te baza pe părinți prea mult pentru că vrei să fii deja o fată independentă. 

Uhm, cam asta a fost. Oricine se împiedică de blogul meu printre click-uri și consideră leapșa aceasta destul de interesantă este liber să se folosească de ea pentru a-și orna blogul și să lase vă rog o carte de vizită/ invitație ca să pot vedea și eu ce a ieșit. Și da, știu că postez cam mult, dar sunt doar entuziasmată, promit că o să treacă după un anumit timp.


Un comentariu:

  1. Iai, mă bucur să văd că și alte bloguri fac leapșa aceasta! :)
    Cel puțin tu ai numere rezonabile, nu ca la mine peste 200 de cărți necitite...

    RăspundețiȘtergere